۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۹۴۴

ویژه نامه ترور نافرجام منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت سی امین سالگرد ترور نافرجام مقام معظم رهبری ویژه نامه ترور نافرجام در اهواز منتشر شد.
ويژه نامه ترور نافرجام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت سی امین سالگرد ترور نافرجام مقام معظم رهبری ویژه نامه ترور نافرجام در اهواز منتشر شد.

براساس این گزارش، در این ویژه نامه سخنان مهم امام خمینی(ره) همزمان با ترور مقام معظم رهبری، واقعه نگاری ساعت به ساعت از 6 و 7 تیر ماه 1360، عامل ترور امام خامنه ای که بود، CIA طراح نقشه حذفی فونیکس بود، عیدی گروهک فرقان به کام مردم نشست، منافق چیست، منافق کیست، معرفی بزرگان شهدای ترور و شعر رهبر نشوی تنها، من یار تو می گردم از مطالب خواندنی این ویژه نامه به شمار می آید.

در سخنان مهم امام خمینی(ره) همزمان با ترور مقام معظم رهبری سخنی زیبا و دلنشین درباره شخصیت والا و عالمانه مقام معظم رهبری نوشته شده است، که حضرت امام خمینی(ره) این کلام زیبا را این گونه بر لب جاری می کنند: به کسی سوء قصد کردند(آیت الله خامنه ای) که آوای دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمین جهان طنین انداز است.

در واقعه نگاری ساعت به ساعت از 6 و 7 تیر ماه 1360 این ویژه نامه آمده است: چهار پنج روزی از عزل بنی صدر گذشته بود. جنگ با عراق و مسأله منافقین بعد از اعلام جنگ مسلحانه با جمهوری اسلامی بحث داغ محافل بود. آیت الله خامنه ای که از جبهه ها برگشته و خدمت امام رسیده بودند، بعد از این دیدار طبق برنامه شنبه‌ها عازم یکی از مساجد جنوب شهر برای سخنرانی بودند...

ضبط صوتی در بین جمعیت دست به دست شد تا رسید به جوانی با قدی متوسط، موهای فری و کت و پیراهن چهارخانه ای و صورتی با ته ریش مختصر که آن روزها کلیشه چهره و تیپ خیلی از جوانها بود. ضبط را گذاشت روی تریبون؛ درست مقابل قلب سخنران. دستش را گذاشت روی دکمه play. شاسی تق تق صدا کرد و روشن نشد؛ مثل حالت پایان نوار، اما او رفت....

بلند گو شروع کرد به سوت کشیدن آقا همین طور که صحبت می کردند، گفتند«‌آقا این بلندگو را تنظیم کنید». حضرت آقا در مورد نقش زنان در جوامع بشری سخنرانی می‌کردند که نا‌گهان صدای مهیب انفجار به گوش رسید و آن حادثه ناگوار رخ داد.

بخش دیگر این ویژه نامه «عامل ترور امام خامنه ای که بود» نام دارد که از جوانی به نام محمدجواد قدیری مدرس به عنوان عامل اصلی ترور مقام معظم رهبری نام می برد. قدیری یکی از افراد فعال و مهم گروه سازمان منافقین به شمار می آید که پس از حادثه ششم تیرماه از کشور متواری شد.

شعر رهبر نشوی تنها، من یار تو می‌گردم از شعرهای زیبا و جذاب در وصف مقام معظم رهبری است که در ذیل به چند بیت از آن اشاره می شود:
رهبر نشوی تنها من یار تو میگردم
وز جرگه عشاقت سردار تو میگردم
گر لشگر سفیانها از غرب بپا خیزد
در قحطی انسان ها عمار تو میگردم
از طعنه اشعث ها خون است دلت مولا
تب دار غمت هستم بیمار تو می گردم
با جرم ولای تو گر بر سر دار آیم
مدح تو کنم بر دار تمار تو می گردم
این من نه منم تنها آید ز بسیج آوا
رهبر نشوی تنها من یار تو میگردم

گفتنی است، صاحب امیتاز ویژه نامه ترور نافرجام مؤسسه فرهنگی اجتماعی عمار با حمایت پایگاه مقاومت بسیج فولاد خوزستان، حوزه شهید بقایی و به کوشش محمد عرب، طلبه حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در اهواز چپ شده است./9461/ن602/س

ارسال نظرات