۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۲۶۶
نیم نگاهی به؛

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج)، در زمینه پاسخگویی به پرسش ها و شبهات رجالی، حدیثی، اعتقادی و وهابیت به صورت تخصصی، در دنیای مجازی فعالیت می کند.
مؤسسه تحقيقاتي ولي عصر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج)، یکی از پایگاه های فعال در فضای مجازی است که پاسخگویی به پرسش ها و شبهات رجالی، حدیثی، اعتقادی و وهابیت به صورت تخصصی، بخشی از فعالیت‌های آن است.

پرسش و پاسخ، کتب و مقالات، فتنه وهابیت، سخنرانی، ‌یادداشت، گالری تصاویر، محصولات ویژه موبایل، معرفی محصولات نرم افزاری و معرفی پایگاه های برتر، از بخش های اصلی این پایگاه اطلاع رسانی است.

در بانک اطلاعاتی این پایگاه بیش از شانزده هزار پرسش و پاسخ وجود دارد، که از این تعداد، نزدیک به سیصد پرسش و پاسخ در موضوعات اعتقادی، رجالی، حدیثی و دفاع از حریم ولایت، در بخش«پرسش و پاسخ» پایگاه به نمایش گذاشته شده است.

در بخش«سخنرانی ها»،‌ سخنرانی هایی در زمینه پاسخ به شبهات غلو، حدیث ثقلین، وهابیت، عید غدیر و عید نوروز، بیداری اسلامی، مختار نامه، وهابیت و توحید، عزاداری امام حسین(ع)، و بررسی شیوه های تبلیغی بهاییت علیه شیعه وجود دارد، همچنین امکان دریافت فایل سخنرانی ها نیز برای کاربران فراهم شده است.

وهابیت از منظر عقل و شرع، قصة الحوار الهادی، موسوعه امام عسکری، امام هادی و امام جواد(ع) و پیامدهای نظریه عدالت صحابه، بخشی از آثار منتشر شده از سوی این مؤسسه تحقیقاتی است، در بخش آثار منتشره این پایگاه، افزون بر معرفی کتاب، متن و لینک سفارش خرید اینترنتی کتاب قرار داده شده است.

همچنین، مجموعه کامل نقد وهابیت، در نجف، سید الساجدین، ثارالله، در حریم کوثر، کریم اهل بیت، کریمه اهل بیت،‌ ضیافت نور، در حریم طوس، شمیم گل نرگس، الرسول، پاسخگو و کشف الرجال مجموعه نرم افزارهای تولید شده از سوی مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) است که در بخش محصولات نرم افزاری پایگاه اطلاع رسانی این مؤسسه معرفی و امکان خرید اینترنتی آن فراهم شده است.

در بخش«موبایل» این پایگاه، نرم افزارهایی همچون، فتنه وهابیت، کریمه اهل بیت،‌ در حریم کوثر، ضیافت نور، ثارالله،‌ سیدالساجدین و پرسمان های یک تا سه،‌ ویژه تلفن همراه معرفی و امکان دریافت(دانلود) آن به صورت رایگان فراهم شده است.

شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند از دو طریق ارسال پست الکترونیکی و تکمیل فرم«طرح پرسش»در پایگاه اطلاع رسانی، پرسش ها و شبهات خود را مطرح کنند.

روزانه بین سی تا صد پرسش و شبهه به پایگاه اطلاع رسانی این مؤسسه تحقیقاتی ارسال می شود که بسته به اهمیت موضوع، پس از گذشت حداکثر یک هفته، پاسخ آنان ارسال می شود.

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) از نشانی اینترنتی http://www.valiasr-aj.com  قابل مشاهده و دسترسی است.

گفتنی است، مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج)، در سال 1370، زیر نظر حضرت آیت اللّه خزعلى با مسؤولیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینى قزوینى در راستاى تحقیقات معارف اسلامى بویژه بخش فقه ، رجال وحدیث تأسیس شده است./919/پ202/ع

ارسال نظرات