۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۳۰۳

تأکید نمازگزاران جمعه تبریز بر مقابله با هنجارشکنان اجتماعی

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران تبریز پس از تجمع در میدان ساعت، خواستار اجرای قانون عفاف و حجاب و ادامه طرح امنیت اخلاقی در سراسر کشور شدند.
حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمازگزاران جمعه تبریز، امروز پس از شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای اعظم تبریز با فریادهای خود ضمن اعلام انزجار از وضعیت فرهنگ عفاف و حجاب در کشور، خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان اخلاقی جامعه شدند.

بانوان و دختران تبریزی با پوشش چادر مشکی به صورت منسجم شعار عفاف و حجاب را سر دادند و با تأکید بر حفظ شعائر اسلامی و صیانت از ارزش‌های دینی، رعایت حجاب را ضامن مایه کرامت انسانی و حضور فعال در عرصه های اجتماعی دانستند.

نمازگزاران تبریز پس از تجمع در میدان ساعت، گسترش فرهنگ بی بند و باری را سوغات استعمار و آمریکا در منطقه دانستند و خواستار اجرای قانون عفاف و حجاب و ادامه طرح امنیت اخلاقی در سراسر کشور شدند.

راهپیمایان همچنین با شعارهای کوبنده از جمله «‌یا فاطمه شعارما، حجاب افتخار ما‌»، «‌خامنه‌ای رهبر است، حجاب ما سنگر است‌»، «‌حجاب حکم خداست، منکر آن بی‌حیاست‌» امنیت اخلاقی و روانی را زمینه ترویج شعائر اسلامی و گسترش نشاط معنوی در سطح جامعه دانستند.

نمازگزاران جمعه تبریز با تقدیر از اجرای طرح امنیت اخلاقی از سوی نیروی انتظامی، خواستار قاطعیت برخورد دستگاه قضایی با هنجارشکنان اجتماعی شدند.

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی پرشور بیانیه سراسری راهپیمایان جمعه شد که با فریادهای تکبیر شرکت کنندگان همراه بود./935/پ202/س
ارسال نظرات