۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۵۱۱
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال قبح زدایی از بدحجابی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: استکبار جهانی در برنامه ای دراز مدت درصدد قبح زدایی از ناهنجاری های اجتماعی به ویژه بدحجابی هستند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر مراغه اظهار داشت: بزرگداشت شعائر اسلامی در نظام دینی ایران، کمتر مطالبه متدینین است که بایستی محقق شود.

وی با بیان این‌که عموم آحاد جامعه از وضعیت عفاف و حجاب ویژه در شهرهای بزرگ ناراضی هستند، خاطر‌نشان کرد: در تبیین اهمیت و فلسفه حجاب در جامعه کم‌کاری صورت گرفته که باید جبران کرد، رسالت روحانیت در ترویج فرهنگ حجاب حساس تر از گذشته است.

امام جمعه مراغه با تاکید بر این‌که در مقابل توطئه ها و تبلیغات سوء رسانه‌های غربی نباید موضعی انفعالی اتخاذ کرد، گفت: استکبار جهانی در برنامه ای دراز مدت درصدد قبح زدایی از ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه بدحجابی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی تزلزل بنیان خانواده را در راستای اهداف دراز مدت دشمنان در ایران اسلامی دانست و گفت: بی هویتی جوانان و بی اعتنایی خانواده‌ها نسبت به مسائل شرعی فرزندان آرزوی دیرین نظام سلطه در ممالک اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رعایت حجاب اسلامی از سوی بانوان مانع اجرای نقشه های دشمنان برای از بین بردن عفت و پاکدامنی در جامعه ایران می شود، خاطر نشان کرد: یک شهروند جامعه اسلامی باید شئونات اجتماعی و دینی را مراعات کرده و سوژه دست دشمنان اسلام ندهد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر جدیت و قاطعیت برای مقابله با پدیده شوم بدحجابی اظهار داشت: قوای مجریه، قضاییه و مقننه نباید با این مسأله تعارف داشته باشند، بلکه باید برای حفظ مسائل شرعی، حجاب، عفت و پاکدامنی در جامعه فکر اساسی کنند.

وی دفاع مسؤولان از حجاب را یک وظیفه شرعی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: برخی از ایرانی های ولایی و دین مدار از فقدان رعایت حجاب از سوی برخی افراد در فرودگاه‌ها، وزارتخانه‌ها، ادارات و نهادها، تأسف می‌خورند./935/پ202/س
ارسال نظرات