۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۵۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان‌ اصفهان:

ترویج بی‌حجابی توطئه دشمن در به چالش‌کشیدن نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان با اشاره به تلاش دشمن برای گسترش بی حجابی در جامعه اظهار داشت: دشمن سرخورده از توطئه‌های گذشته، امروز برای رسیدن به اهداف خود بی‌حجابی را ترویج می کند.
حجت الاسلام حسين طيبي فر مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام حسین طیبی فر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان در مراسم راهپیمایی حجاب و عفاف ابراز داشت: انقلاب اسلامی با طلوع خود برنامه‌های مارکسیستی و لیبرالیستی را در جهان برهم زد.

وی ادامه داد: دشمنی که اهداف خود را برباد رفته می دید تلاش کرد از ابتدای انقلاب با متوسل شدن به دسیسه های مختلف این انقلاب را باچالش مواجه سازد.

حجت الاسلام طیبی فر بیان داشت: جنگ تحمیلی، کودتاهای مختلف، بهره گیری از منافقین و ترور، بهره گیری از نهضت آزادی و افکار ملی گرایانه و به قدرت رساندن بنی صدرها، ترویج اندیشه های لیبرالیستی در دوران سازندگی و فراهم کردن بستر ناهنجارهای فرهنگی در دوران اصلاحات از مهم‌ترین اقدامات دشمن در سال‌های مختلف بوده است.

وی با بیان این‌که دشمنی که از انقلاب اسلامی زخم خورده است، همواره می خواهد انقلاب را به چالش بکشاند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا‌کنون توطئه‌های مختلفی انجام شد؛ اما امروز دشمن می خواهد از راه ترویج بی‌حجابی به اهداف خود برسد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان گفت: در دوران اصلاحات بسترهایی برای مفاس اجتماعی فراهم شد که امروز شاهد ثمر دادن آن در جامعه هستیم.

وی بیان داشت: کسانی که گفتند در جدال آزادی و دین و عفاف آزادی مقدم است و گفتند اگر حجاب مانع بروز زن در جامعه باشد باید کنار رود، کسانی که به جای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی آن مقدمات کودتای 18 تیر را فراهم کردند، بستر سازان وضع امروز جامعه اتد.

حجت الاسلام طیبی فر اظهار داشت: هرچند مردم ما در 23 تیر با حضور خود غائله 18 تیر را و در 9 دی غائله فتنه بعد از انتخابات را خاموش کردند ولی دشمن از پا ننشسته است و امروز هم در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: افرادی که امروز به صورت بد حجاب در جامعه ظاهر می شوند چند دسته اند، برخی غافل هستند که با تذکر هوشیار می شوند ولی برخی لجوجانه چنین رفتار می کنند که دانسته یا نادانسته عامل بیگانه اند.

وی با بیان این‌که بازاریان ما افرادی متدین و دیندار هستند، اظهار داشت: بازارهای ما نماد اسلامی بود، چرا امروز برخی از بازاریان به خود اجازه می دهند که ابزار آلات و البسه غربی در بازار مسلمانان فروخته شود.

حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: بازاریان ما باید خود این مساله را حل کنند وگرنه بخواهند یا نخواهند به دشمن کمک می کنند.

وی با انتقاد به قوه قضائیه در خصوص برخورد غیر قاطع با حرمت شکنان دستگیر شده توسط نیروی انتطامی‌ تصریح کرد: نباید نسبت به کسانی که جامعه را به فساد می کشانند، ملاتفت شود و باید حدود الهی در خصوص آنها جاری شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان برخی از جشنواره های هنری را تبلیغ فرهنگ ضد اسلامی دانست و ادامه داد: چرا بودجه بیت المال در این زمینه ها مصرف می شود، چرا برخی مسوولین در این زمینه کوتاهی می کنند.

وی افزود: چرا قوانین حجاب و عفاف در موسسات آموزشی غیر دولتی جدی گرفته نمی شود، چرا سالن های فرودگاهی ما همانند سالن های فرودگاههای غربی است، چرا مراکز تفریحی شهر‌ها باید جولانگاه افراد فاسد باشد.

حجت الاسلام طیبی فر با انقاد از گفته وزیر کشور مبنی بر اینکه وضع حجاب ما عالی است، گفت: اگر این گفته صحیح باشد جای این سوال است که آیا ایشان وضع جامعه را نمی بینند.

وی در ادامه خواستار رسیدگی مسوولان اجرایی استان اصفهان به وضع حجاب و عفاف کارمندان دولتی و خانواده های آنها شد و افزود: شورای انقلاب فرهنگی 24 ارگان را مسوول رسیدگی به بحث حجاب و عفاف می دانند ولی چرا در این زمینه سهل انگاری می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان با اعلام حمایت از اقدامات نیروی انتظامی خاطر‌نشان کرد: این اقدامات باید به صورت مستمر و با جدیت به ویژه نسبت به شاخه‌های اصلی فساد و فحشا در جامعه ادامه پیدا کند.

وی همچنین خواستار عملی شدن بحث تذکر لسانی از سوی آحاد مردم در جامعه شد./965/پ202/س
ارسال نظرات