۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۲۸۹
فردا؛

همایش بزرگ روحانیت آذربایجان شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ روحانیت آذربایجان شرقی فردا در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام تبلیغ و اعزام مبلغان حوزه های علمیه به سراسر نقاط کشور، گردهمایی بزرگ روحانیت آذربایجان شرقی فردا در مسجد جامع تبریز برگزار خواهد شد.

این همایش از ساعت 10:30 صبح فردا شنبه یکم مرداد با حضور آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ائمه جمعه و جماعات استان و همچنین روحانیان مستقر و طرح هجرت همراه خواهد بود.

توزیع بسته های فرهنگی، ارایه گزارش وضعیت تبلیغ دینی استان از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، تبادل نظر و تعامل روحانیان، طرح مشکلات و پیشنهادات پیش روی مسائل تبلیغی آذربایجان شرقی و همچنین ارایه محورهای مورد نظر تبلیغی در ماه مبارک رمضان از مهمترین اهداف این گردهمایی است.

در همین راستا حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: گردهمایی روحانیت استان همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود که امسال نیز از تمامی روحانیان و مبلغان استان از تمامی مدارس علمیه آذربایجان شرقی دعوت به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغان دینی به مناطق دورافتاده و مرزی و همچنین روستاهای محروم در اولویت کاری قرار دارد، چراکه اعتقاد بر این است که هیچ یک از روستائیان نباید از وجود معنوی روحانیان مبلغ محروم باشند./935/پ203/س
ارسال نظرات