۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۳۳۱
آیت الله شبستری:

روحانیت اجازه ندهد خاطره تلخ مجلس ششم تکرار شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز خواستار آگاهی بخشی به عموم آحاد جامعه از سوی روحانیت در ماه مبارک رمضان شد و تصریح کرد: بایستی شاخص های اصلی و مهم انتخاب نماینده مجلس از سوی مبلغان حوزه های علمیه برای آحاد جامعه بیان شود.
آيت الله محسن مجتهدشبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در همایش بزرگ روحانیت استان که در مسجد جامع تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در دوران غیبت حضرت ولیعصر(عج) باید تابع محض ولایت فقیه بود، آنان که ادعای ارتباط با امام زمان(عج) بوده و اذعان می کنند که به صورت مستقیم از رهنمودهای ایشان بهره مند هستند، اشتباه می کنند و نباید مردم دروغ گویی و بازارگرمی این افراد را باور کنند.

وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بازگویی برکات وجود ولایت فقیه است، مردم باید بدانند که اگر مملک اسلامی بهره مند از رهنمودها و درایت رهبر فرزانه انقلاب نبود، معلوم نمی شد که چه بلایی بر سر نظام اسلامی می آمد و خون شهدا پایمال می شد.

آیت الله شبستری با اشاره به رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای در جریان مقابله با فتنه سال 88 تصریح کرد: بیان حقایق از سوی روحانیت اشکالی ندارد، اما نباید به گونه ای باشد که به تضعیف نظام، دولت و ولایت ختم شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بیشترین هجمه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی متوجه ولایت فقیه بوده است، گفت: باید حافظ و نگهبان رکن رکین نظام اسلامی که همان ولایت فقیه است، بود و اجازه نداد عده ای کج اندیش اندیشه های متعالی امام و رهبری را کم اهمیت جلوه دهند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تبیین حقایق بایستی با ظرافت های خاصی مطرح شود، خاطر نشان کرد: بازگویی حقایق جاری کشور نباید به گونه ای باشد که سوژه دست دشمنان بدهد و دشمن شادکن باشد، باید در کنار انتقاد از برخی اقدامات، خدمات و فعالیت های شبانه روزی دولت نیز طرح شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی طرح مسائلی از قبیل جریان انحرافی را نیازمند آگاهی و بصیرت دانست و افزود: در شرایطی که اصلاح طلبان، جریان انحرافی و گروه موسوم به سبز درصدد اتحاد علیه متدینین و اصولگراها هستند، باید روحانیت هوشیار بوده و اجازه ندهد که خاطره تلخ مجلس ششم تکرار شود.

وی خواستار آگاهی بخشی به عموم آحاد جامعه از سوی روحانیت در ماه مبارک رمضان شد و تصریح کرد: بایستی شاخص های اصلی و مهم انتخاب نماینده مجلس از سوی مبلغان حوزه های علمیه برای آحاد جامعه بیان شود.

گفتنی است، این همایش با حضور ائمه جمعه آذربایجان شرقی، علمای حوزوی و همچنین حجت الاسلام فرحانی، معاون امور استان های حوزه های علمیه کشور همراه بود./935/پ202/س
ارسال نظرات