۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۳۹۴
امام جمعه بناب:

حفظ قداست لباس روحانیت از سوی مبلغان دینی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر حفظ قداست لباس روحانیت تأکید کرد: روحانیان باید نسبت به رسالت خطیر خود آشنا باشند.
حجت الاسلام بنابي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ‌مصطفی باقری ‌بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب اظهار داشت: این مرکز علوم اسلامی افتخاری برای ایران اسلامی و همواره مورد تحسین بزرگان حوزوی قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که ثمرات معنوی فعالیت های حوزه علمیه بناب در سال های گذشته به وضوح قابل مشاهده بوده است، خاطر‌نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه برای تبلیغ دین بیشاز گذشته فراهم است، بایستی با هدف‌گذاری برای فعالیت حوزه‌های علمیه به دنبال برنامه‌های میان مدت و دراز مدت در حوزه های فرهنگی و عقیدتی جامعه باشیم.

امام جمعه بناب با تاکید بر قدرشناسی مردم بناب از دارایی ارزشمندی چون حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تصریح کرد: این حوزه علمیه در سال های فعالیت خود با پرورش علمایی وارسته و آگاه به زمان توانسته نقش بسزایی در حوزه آموزش های علوم دینی در استان و شمال غرب کشور ایفا کند.

وی با بیان این‌که طلاب و روحانیان بناب از بصیرت و دیانت کافی برای حضور در عرصه هخای مختلف ولایت‌مداری برخوردار هستند، گفت: روحانیان باید با حفظ قداست لباس روحانیت، نسبت به رسالت خطیر خود آشنایی و آگاهی کامل داشته باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به رصد رسانه‌های غربی از فعالیت های تبلیغی و آموزشی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: استکبار جهانی با درک جایگاه مهم مدارس علمیه به دنبال انحراف طلاب جوان و القای تفکرات التقاطی در حوزه‌های علمیه هستند.

امام جمعه بناب آگاهی و بصیرت روحانیت را یکی از مهم‌ترین عوامل نجات ملت از توطئه های رنگین دشمنان دانست و اظهار داشت: امروز حوزه‌های علمیه،‌ مراجع تقلید، روحانیت ‌و در رأس آنها رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خط مقدم مقابله با جنگ نرم و توطئه های رسانه ای دشمنان اسلام قرار دارند.

وی در پایان خطاب به روحانیان و طلاب تصریح کرد: باید با کسب بصیرت در سنگر ولایت و آگاهی از مواضع دشمن و همچنین تبلیغ مبانی متعالی اسلام با بهره مندی از فناوری های نوین و ابتکاری، استکبار جهانی را در نیل به اهداف شومشان ناامید کنیم./935/پ202/س
ارسال نظرات