۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹
دیده بان حقوق بشر:

خاندان آل خلیفه در پی به حاشیه راندن یک ملت است

خبرگزاری رسا ـ سازمان دیده بان حقوق بشر تاکید کرد که یک خاندان در بحرین پی به حاشیه راندن یک ملت است.
بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان بین المللی دیدبان حقوق بشر "هیومن رایتس واچ در گزارشی از ادامه تجاوز و سرکوب ملت بحرین از سوی رژیم آل خلیفه به شدت انتقاد کرد و به بررسی جنایت های خاندان آل خلیفه علیه مردم پرداخت.

در این گزارش آمده است: برخی از افراد به بهانه های مختلف در صدد چشم پوشی از جنایت های آل خلیفه علیه شهروندان بحرینی هستند، ولی هنگامی که این جنایت ها از حدود عقل بگذرد و به جنایت بزرگی علیه ملتی که خواستار زندگی کریمانه و باعزت است مبدل شود دیگر نمی توان از اقدامات آل خلیفه به راحتی گذشت.

هیومن رایتس افزود: بحرینی ها که در پی زندگی باعزت هستند گفت وگوی ملی را بازی سیاسی برای گذراندن وقت می دانند و مذاکرات را بیهوده قلمداد می کنند. سرکوب شهروندان در بحرین نشان می دهد که خاندان آل خلیفه در پی به حاشیه راندن کل ملت است.

این سازمان بازداشت پزشکان را ترفند رژیم برای ساکت کردن مردم عنوان کرد و اظهار داشت: هیچ بهانه ای برای تجاوز به کادر پزشکی بیمارستان ها و حمله به آمبولانس ها وجود ندارد و این امر تجاوز به زندگی و جنایتی شنیع به شمار می آید، دولت با این اقدامات می خواهد صدای مردم را خفه کند./980/ب902/گ
ارسال نظرات