۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۶۴۴
مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت:

نماز جمعه پادزهر توطئه‌های دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت، با بیان اینکه نماز جمعه پادزهر توطئه‌های دشمنان اسلام است، گفت: مردم با حضور خود در نماز جمعه، انقلاب اسلامی را در برابر آفت‌ها واکسینه کنند.
مولوي اسحاق مدني نماز جمعه‌ي‌ تهران به امامت ولي امر مسلمين
مولوی اسحاق مدنی، مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان‌، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان اظهار داشت: نماز جمعه از دیدگاه قرآن یک فریضه شرعی است که برپایی آن بر تمامی مسلمان جهان واجب است‌.

وی، افزود: اقامه نمازجمعه سیره پیامبر اسلام‌(ص) بوده که اکنون در نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی علمای معتقد به ولایت فقیه اقامه می‌شود‌.

مولوی مدنی‌ بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نماز جمعه به عنوان یک آیین مذهبی به شمار می‌آید که مردم پس از یک هفته کار و تلاش در یک روز جمعه و به هنگام ظهر گرد هم می‌آیند و به درگاه عبودیت پناه می برند و نیز در کنار آن به تحولات داخل و خارج که از زبان خطیب نماز جمعه گفته می‌شود، گوش می کنند تا بهتر بتواند به دنیای پیرامون خود توجه داشته باشند.

این عالم ‌اهل سنت سیستان و بلوچستان‌ تأکید کرد: نماز جمعه نه تنها یک رشد و بلوغ فکری در بین نمازگزاران پدید می‌آورد بلکه زمینه تحقق وحدت و همبستگی را در جامعه فراهم می‌کند‌.

مولوی اسحاق مدنی‌ با بیان این‌که‌ نماز جمعه پادزهر توطئه‌های دشمنان اسلام است، خاطر‌نشان کرد: مردم با حضور خود در نماز جمعه انقلاب اسلامی را در برابر آفت‌ها واکسینه کنند‌./940/ت302/س
ارسال نظرات