۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۸۲۶

گردهمایی بزرگ مبلغان استان گلستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در آستانه ماه مبارک رمضان، گردهمایی بزرگ مبلغان استان گلستان امروز در گرگان برگزار شد.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، گردهمایی بزرگ مبلغان گلستان، امروز با حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، حجت الاسلام راشد یزدی و استاندار در گرگان برگزار شد.

جواد، قناعت، استاندار گلستان در این گردهمایی گفت: باوجود دشمنی‌های مخالفان نظام، روحانیت قدرت نرم جمهوری اسلامی و ریشه و اساس انقلاب هستند.

وی، ماه مبارک رمضان را سفره‌ای به میزبانی خدای مهربان برای عبودیت و بندگی محض دانست و افزود: انقلاب اسلامی ریشه در وجود روحانیت ناب و اصیل دارد.

استاندار گلستان اظهار داشت: علما و روحانیان باید در جهت تدبیر مقام معظم رهبری که خود یک روحانی شجاع، دلیر و مدیر، مدبر، فقیه عالی‌قدر، آگاه به شرایط زمانی جامعه است، حرکت کنند.

وی، دو ظیفه را برای روحانیت مهم دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت باید در مقابل التهاب های کاذبی که دشمنان در جنگ روانی ایجاد کرده اند بایستند و امید و نشاط را به جامعه متذکر شوند.

استاندار گلستان از روحانیان خواست که در ماه مبارک رمضان اقدامات مهم و اساسی نظام اسلامی را برای مردم تشریح کنند.

قناعت، حفظ جایگاه ولایت فقیه و تبیین نقش و اهمیت آن را یکی دیگر از وظایف روحانیت دانست و افزود: دفاع از آرمان های حضرت امام و ولایت فقیه زمان یک وظیفه ذاتی و اجتماعی روحانیت است که باید در فرصت ماه مبارک رمضان به آن پرداخته شود.

نماینده عالی دولت در گلستان با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی به دنباب فاصله انداختن میان مردم و روحانیت هستند، تصریح کرد: روحانیت باید دست هایی که به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مرجعیت و رهبری است را قطع کند.

وی، مأیوس کردن مردم نسبت به نظام اسلامی از دیگر اهداف شوم نظام سلطه دانست و تصریح کرد: روحانیت باید با آگاهی و هوشیاری همیشگی خود این مسائل را به خوبی برای مردم تبیین کند.

استاندار گلستان با اشاره به این که روحانیت باید خدمات سی ساله نظام اسلامی را به خوبی برای مردم بازگو کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهند./950/پ202/س
ارسال نظرات