۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۸۴۹
الوفاق بحرین:

دوران استبداد و تک روی به پایان رسیده است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تاکید کرد که دوران استبداد و تک روی به پایان رسیده است.
بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه در پیامی از حضور گسترده و بی نظیر شهروندان در راهپیمایی بزرگی که روز جمعه از سوی این جمعیت برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

در این آمده است: از همه شهروندانی که با حضور گسترده خود در زیر گرمای سوزان روز جمعه در راهپیمایی بزرگ و بی نظیر «ملت، منبع قدرت است» شرکت کردند تقدیر و تشکر می کنیم. این خیل بی نظیر ملت مستحق همه وفاداری است، زیرا با حرص و وفایی که به وطن دارند نشان دادند که آنها روح و قلب تپنده کشور بوده و به واقع ملی هستند و تاکید کردند که ملت، منبع اصلی قدرت است و همایش گفت وگوی ملی نماینده رای ملت نیست و شهروندان هیچ ارتباطی با این مذاکرات ندارند.

الوفاق افزود: اگر این خیل بی نظیر در مقایسه با جمعیت بحرین در سایر کشورها مشاهده می شد مطمئنا با افزایش شدید مطالبات مردم مواجه می شد، ولی ملت بحرین همچنان بر خواسته های سابق خود مبنی بر اجرای اصلاحات واقعی، تشکیل حکومت منتخب، پارلمانی با صلاحیت های کامل، حوزه های انتخاباتی عادلانه، دستگاه قضایی عادل و امنیت برای همگان تاکید دارند. این مطالبات در مقایسه با سایر انقلاب های عربی کمترین هستند و کارشناسان نیز بر این امر صحه گذاشته اند.

این جمعیت تصریح کرد: جمعیت بی نظیر شرکت کنندگان در این راهپیمایی، کلمه آخر خود را بازگو کرد و نشان داد که به هیچ وجه از خواسته های ملی و مشروع خود کوتاه نمی آیند و دوران استبداد و تک روی به پایان رسیده است. راهپیمایی کنندگان روز جمعه در بالاترین میزان مسوولیت پذیری ملی و تاریخی بودند و از همه شهروندان می خواهیم در سایر فعالیت های ملی نیز از انضباط و التزام به آموزه های گروه های اجرا کننده راهپیمایی برخوردار باشند.

گفتنی است جمعه هفته گذشته راهپیمایی بزرگی از سوی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین برگزار شد که کارشناسان این راهپیمایی را بزرگ ترین راهپیمایی دوران قیام عنوان کردند./980/ب902/گ
ارسال نظرات