۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۹۸۳

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری دانشگاه‌های آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
طرح ضيافت انديشه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام اصغر نقدی اظهار داشت: در این طرح 300 نفر از اساتید دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در قالب شش پایگاه موجود در دانشگاه‌های اصلی استان از امروز به مدت 10 روز آموزش‌های کارگاهی برنامه ریزی شده را می بینند.

وی ادامه داد: دو مبحث اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب و اصول تعلیم و تربیت در اسلام در طول 176 ساعت در این کارگاه ها تدریس می شود.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد، اظهار داشت:شرکت اساتید در این کارگاه ها داوطلبانه بوده و در ارتقای آنها موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی امسال با سال گذشته متفاوت بوده و به صورت متمرکز در مشهد اجرا می شود، افزود: 120 نفر از دانشجویان استان آذربایجان شرقی نیز جهت شرکت در این طرح راهی مشهد مقدس شده اند.

بر اساس این گزارش، طرح ضیافت اندیشه دانشجویی سال گذشته در تبریز اجرا شد و بیش از سه هزار و 600 دانشجو در آن شرکت کردند./935/د103/س
ارسال نظرات