۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

هشت کرسی تلاوت در ماه رمضان در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: پیش‌بینی شده است کرسی‌های تلاوت قرآن در هشت نقطه اهواز در ماه رمضان برگزار شود.
حجت الاسلام بلک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و عضو شورای قرآن استان روز گذشته در چهارمین نشست شورای قرآن خوزستان در دفتر معاون سیاسی ـ اجتماعی استانداری خوزستان به برنامه‌های ماه رمضان این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: اجرای طرح روخوانی و روان‌خوانی قرآن ادارات استان در 14 جلسه 2 ساعته تنظیم شده است. 

عضو شورای قرآن استان به اجرای طرح کرسی‌های تلاوت قرآن در استان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی شده است که کرسی‌های تلاوت قرآن در هشت نقطه در اهواز در ماه رمضان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: اجرای طرح‌های قرآنی در 120 مؤسسه قرآنی، برگزاری 300 محفل قرآنی، اجرای طرح آموزش و ترجمه قرآن در قالب 300 دوره در استان از جمله برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ماه رمضان است.

عضو شورای قرآن خوزستان با تأکید بر این نکته که در خصوص مبحث تفسیر قرآن باید دقت کرد گفت: دوره‌های تفسیر قرآن مقوله‌ای حوزوی است؛ اجرای طرح آموزش مفاهیم قرآن در قالب 100 دوره، اجرای طرح ختم قرآن در مساجد و خانه‌های قرآنی روستا از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در ماه رمضان خواهد بود.

حجت الاسلام بلک با اشاره به این‌که شاخص‌های قرآنی در نشست بعدی شورای قرآن استان مطرح خواهد شد، افزود: در بحث بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان جلسات کار را تعریف کرده است و آماده ارائه گزارش هستیم./9455/پ203/ص
ارسال نظرات