۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۴۲۰
استاندار خوزستان:

مطبوعات پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان، ارتباط دولت های نهم و دهم با مردم را ستودنی خواند و گفت: در برهه ای که دولت مهرورز ارتباط صمیمی و دوستانه خود با مردم را حفظ کرده است، خبرگزاری ها و مطبوعات در انتقال این صمیمیت و دوستی به سطح جامعه نقش بسزایی ایفا کردند.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، در پیامی که از طریق ویدیو کنفرانس به مناسبت روز خبرنگار به تبیین نقش رسانه در پیشرفت های استان خوزستان پرداخت و گفت: رسانه ها و اصحاب مطبوعات گروهی و مکتوب استان نقش بسزایی را در پیشرفت و توسعه استان خوزستان از طریق اطلاع رسانی ایفا کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه رسانه ها و مطبوعات استان در چند سال اخیر همگام با مسؤولان استانی برای پیشرفت، جذب سرمایه های خارجی، توسعه صادرات غیرنفتی، شکوفا شدن عرصه کشاورزی استان و سایر اموری که در پیشرفت خوزستان ثمر بخش بوده اند، قدم برداشته اند.

حجازی، با بیان این که اطلاع رسانی هدفمند و جامع خبرگزاری ها و مطبوعات در جذب سرمایه های خارجی نقش بسزایی داشته است، ابراز داشت: در سال 89 استان خوزستان از 100 درصد سرمایه های خارجی 44 درصد را جذب کرد که این رکورد ممتاز بوسیله همت بلند و وسیع خبرگزاری ها و مطبوعات استانی به دست آمده است.

استاندار خوزستان، به ارتباط  مردم و مسؤولان اشاره و تصریح کرد: بهترین مهره اتصال دیدگاه و نظرات مردم به مسؤولان مطبوعات و اصحاب رسانه جمعی و مکتوب هستند. مطبوعات و اصحاب رسانه پل ارتباطی هدفمند و جامع برای انتقال مشکلات و دغدغه های مردم به مسؤولان اجرایی هستند.

وی، ارتباط دولت های نهم و دهم با مردم را ستودنی خواند و گفت: در برهه ای که دولت مهرورز ارتباط صمیمی و دوستانه خود با مردم را حفظ کرده است، خبرگزاری ها و مطبوعات در انتقال این صمیمیت و دوستی به سطح جامعه نقش بسزایی را ایفا کرده اند.

استاندار خوزستان، روز خبرنگار را روز تجلیل و تقدیر از زحمات خبرنگاران برشمرد و بیان داشت: در این روز بزرگ همه مسؤولان باید از زحمات و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات تقدیر و تشکر کنند./9461/پ203/ص
ارسال نظرات