۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۴۳۱
روزنامه صهیونیستی هاآرتص:

اعتراضات مردمی در سرزمین های اشغالی در حال تبدیل به انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روزنامه های صهیونیستی تاکید کرد که اعتراضات مردمی در سرزمین های اشغالی در حال مبدل شدن به انقلاب است.
اعتراضات مردمي در سرزمين هاي اشغالي
به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در مقاله ای تاکید کرد که اعتراضات در سرزمین های اشغالی در حال تبدیل شدن به انقلاب است.

در این مقاله آمده است: جنبش و تحرکات مردمی در خیابان های رژیم صهیونیستی که در اعتراض به عملکرد سیاستمداران خصوصا در زمینه های اقتصادی و اجتماعی انجام می گیرد در حال مبدل شدن به انقلاب است.

این روزنامه با اشاره به حضور صدها هزار تن از مردم در این اعتراضات افزود: موفقیت های بسیاری در پی این راهپیمایی ها حاصل شده است و صدها هزار تن از مردم در این اعتراضات حضور یافته و همبستگی خود را با مخالفان اعلام کرده اند. دیدگاه های اجتماعی مردم درباره اوضاع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی رژیم تغییر کرده است.

روزنامه هاآرتص تاکید کرد: مردم به این نتیجه رسیده اند که از قدرتی فراتر از توان مقامات بهره مند هستند و بر مسوولان نظام واجب است این قدرت را به دیده اعتبار بنگرند.

در بخش پایانی این مقاله آمده است: پیش بینی نتایج این اعتراضات بسیار سخت است، ممکن است این اعتراضات سبب تغییرات فراوانی شود. باید به انتظار نشست و مشاهده کرد که چه تغییراتی در آینده رخ خواهد داد.

گفتنی است صدها هزار تن از ساکنان سرزمین های اشغالی در هفته های گذشته در اعتراض به سیاست های مقامات این رژیم اشغالگر به راهپیمایی و تظاهرات می پردازند.

تظاهرات کنندگان در شهرهای تل آویو و قدس اشغالی خواستار محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی همانند حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر شدند./980/ب902/گ
ارسال نظرات