۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۴۵۷
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اهواز آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم ظهر امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، آغاز به کار کرد.
افتتاحيه نمايشگاه قرآن در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم، ظهر امروز با حضور آیات موسوی جزایری و شفیعی، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، حجت الاسلام بلک، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و دیگر مسؤولان استانی، محلی و نظامی در موزه هنرهای معاصر خوزستان آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، این مراسم ابتدا با قرائت آیات چند از کلام الله مجید آغاز و پس از تلاوت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم اهواز پخش شد.

پس از سرود جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان، با عرض خیرمقدم و خوش‌آمد به مسؤولان و غرفه‌داران پنجمین نمایشگاه قرآن کریم، گزارشی از فعالیت های اداره ارشاد خوزستان در سال جهاد اقتصادی ارائه داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با بیان این که 8300 عنوان کتاب به دو زبان فارسی و عربی در نمایشگاه امسال به بازدیدکنندگان عرضه می شود، ابراز داشت: در نمایشگاه امسال 7000 عنوان به زبان فارسی و 1300 عنوان کتاب به زبان عریی در حوزه دین و معارف قرآنی به علاقه مندان معارف اسلامی و قرآنی ارایه می شود.

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در بخش نرم افزار پنجمین نمایشگاه قرآن کریم بیش از هزار عنوان مجموعه نرم‌افزاری در حوزه دین، فرهنگ و قرآن به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

در بخش دیگر این مراسم، حجازی، استاندار خوزستان، با تشکر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه قرآن کریم اهواز، تمسک مردم به اهل بیت و قرآن را سبب ناتوانی استکبار در مقابله با نظام اسلامی ایران دانست و گفت: توجه ملت ایران به معارف اهل بیت و قرآن کریم زبانزد جهانیان است که این امر سبب شده استکبار در مقابله با نظام اسلامی ایران دچار ترس و اوهام شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان، با بیان این که مقام معظم رهبری به روحیه انقلابی و قرآنی نسل جوان جامعه افتخار می کند، بیان داشت: به برکت خون شهیدان، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جوانان این مرز و بوم همواره به سوی معارف اسلامی، انقلابی و قرآنی تعالی می یابند.

گفتنی است، ساعت بازدید از نمایشگاه قران کریم اهواز، از ساعت 17:30 تا 23 به مدت 10 روز است.

قابل ذکر است، دفتر خبرگزاری رسا در استان خوزستان در این نمایشگاه حضور دارد./9461/پ202/س
ارسال نظرات