۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۵۹۴

مصاحبه پذیرفته شدگان اعزام مبلغ دفتر تبلیغات خوزستان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، از آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون اعزام مبلغ این مرکز خبر داد.
حجت الاسلام محمد دبيري، معاون فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، شعبه اهواز
حجت الاسلام محمد دبیری فرد، کارشناس فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که یکصد نفر جهت مصاحبه به مرکز این دفتر دعوت شده اند گفت: پس از انجام مصاحبه، اسامی پذیرفته شدگان جهت اعزام به مناطق مختلف شهرستان اهواز اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصاحبه در دو بخش علمی و منبر از روز گذشته در حال اجرا است ابراز داشت: بخش مصاحبه علمی شامل سؤالاتی در رابطه با قرائت قرآن و ادعیه، اعتقادات و اصول عقاید با رویکرد پاسخ گویی به شبهات روز، تسلط به احکام مورد نیاز مردم در برهه کنونی، و میزان آشنایی آنان با موضوعات ادبی و اطلاعات عمومی است.

حجت الاسلام دبیری فرد تصریح کرد: اطلاعات و قدرت تحلیل سیاسی و پایبندی به ولایت فقیه، آشنایی کامل نسبت به مباحث قرآنی و حدیثی و دارا بودن اطلاعات تاریخی و اخلاقی از دیگر موضوعات در بخش علمی مصاحبه می باشد.

وی موضوع منبر را بخش دوم مصاحبه ورودی مبلغان برشمرد و تأکید کرد: در آزمون منبر شرایط یک سخنرانی خوب و مخاطب پسند مورد ملاک قرار می گیرد.

حجت الاسلام دبیری فرد تصریح کرد: نوع سخنرانی و حرکت فیزیکی بدن در حین سخنرانی، ایجاد نشاط بین مستمعین، مخاطب شناسی و استفاده صحیح و به موقع از آیات و روایات، انسجام مطالب نسب به موضوع، طرح مطالب اخلاقی، سیاسی و اجتماعی به روز و مخاطب پسند و نحوه پایان دادن به سخنرانی از ملاک های یک سخنرانی خوب محسوب می شوند.

وی اذعان داشت: پذیرفته شدگان با توجه به پایه تحصیلی و نمره ای که در مصاحبه کسب خواهند کرد در گروه های مختلف سازماندهی و در مناسبت های مختلف به موقعیت های مورد نظر اعزام خواهند شد./9464/پ203/ص
ارسال نظرات