۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۵۱
استاندار آذربایجان شرقی در جمع مبلغان:

ولایت رمز سعادت ملت‌های آزاده و مسلمان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان انقلاب تصور می‌کردند با جنگ و تحریم می‌توانند ایران را منزوی کنند، غافل از این‌که ولایت رمز سعادت ملت های آزاده و مسلمان است.
عليرضابيگي، استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی، روز گذشته در اجتماع روحانیان و مبلغان شهرستان اسکو در مسجد سبزه میدان این شهر اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران شاهد موج بیداری در ممالک اسلامی و حتی قلب اروپا هستیم.

وی با اشاره به اینکه نظام لیبرالی غرب از اساس دارای مشکلات بنیادین بوده است، خاطرنشان کرد: مردم عدالت طلب انگلیس با پیروی از انقلاب‌های مردمی کشورهای اسلامی علیه ظلم و بی‌عدالتی به خیابان‌ها آمده‌اند و خواستار اصلاحات و عدالت اجتماعی هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در 32 سال گذشته تصریح کرد: دشمنان انقلاب تصور می‌کردند با جنگ و تحریم می‌توانند ایران را منزوی کنند، غافل از این‌که ولایت رمز سعادت ملت‌های آزاده و مسلمان است و امروز شاهد آن هستیم که خود گرفتار بحران شده اند.

بیگی با بیان این‌که بحران انگلیس ریشه در سیاست‌های غلط دولتمردان این کشور در سال‌های گذشته دارد، گفت: در شرایطی که مردم انگلیس از فقر و اختلاف طبقاتی نگران هستند، دولتمردان بریتانیا با لشکرکشی به خاورمیانه میلیاردها دلار را به مردم انگلیس تحمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه انگلیس در گرداب خودساخته عراق، افغانستان ، لیبی و پاکستان گرفتار شده است، گفت: این بحران تا زمانی که دولتمردان این کشور تن به خواسته‌های به حق ملت خود ندهند ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده مجلس گفت: برخی از مخالفان دولت که ادعا دارند در انتخابات آینده رأی می‌آورند، عملکرد گذشته و حال خود را فراموش کرده و نمی‌دانند که حافظه تاریخی مردم این اجازه را به آنان نخواهد داد.

بیگی یادآور شد: این افراد فارغ از حاشیه‌هایی که برای دولت ایجاد کرده‌اند تا شیرینی کارهای انجام شده به مذاق مردم خوش نیاید تلاش می‌کنند عملکرد دولت را ضعیف نشان دهند./935/پ202/س
ارسال نظرات