۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸

انتقاد امام جمعه موقت اهواز از چاپ ویژه نامه خاتون با پول بیت‌المال

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اظهار تأسف از انتشار ویژه نامه خاتون از سوی روزنامه ایران گفت: انتشار این ویژه نامه از سوی روزنامه ایران که پول ملت در آن هزینه شده است و علیه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت می کند سبب ناراحتی و آزردگی دل امت حزب الله شد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، به اهمیت شب قدر در آیات و روایات اشاره و خاطر نشان کرد: استغفار و توبه به درگاه خداوند متعال از بهترین اعمال در لیالی قدر به حساب می آید که شایسته است مؤمنان با انجام عبادات وارده به بهره وری بیشتر از این ایام مبارک بپردازند.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد ماه سال 1342 خاطر نشان کرد: نقش آمریکا در ایجاد و تقویت این کودتا برکسی پوشده نیست اما آنچه که اکنون اهمیت دارد ضعف این کشور نسبت به گذشته است که باطل بودن اهداف و مقاصد آن را باز گو می کند.

امام جمعه موقت اهواز به سالروز بزرگداشت علامه مجلسی اشاره کرد و ابراز داشت: خدمات شایان این عالم برجسته برکسی پوشیده نیست؛ از این‌رو جوانان و نوجوانان با الگو برداری از راه این عالم فقید و مجاهد قله های پیشرفت و ترقی را بپیمایند.

وی با اشاره به روز جهانی مساجد و اهمیت نقش این مکان مقدس در جامعه گفت: نقش مساجد در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به خصوص هشت سال جنگ تحمیلی بسیار مؤثر بود.

حجت الاسلام حسن زاده، مساجد را در عرصه جنگ نرم به عنوان سنگر برشمرد و افزود: خوشبختانه در شهرستان اهواز تمامی مساجد از وجود امام جماعت بهره مند هستند که افزون بر این به صراحت می توان گفت که بسیاری از مساجد استان خوزستان شاهد انجام کارهای مستمر و فعال فرهنگی نیز هستند.

وی پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی را مرهون وجود صنعت دفاعی در کشور عنوان کرد و افزود: ترقی و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست که این ها تلاش و زحمات عزیزان در صنعت دفاعی کشور را بازگو می کند.

حجت الاسلام حسن زاده با اظهار تأسف از چاپ ویژه نامه خاتون از سوی روزنامه ایران گفت: چاپ این ویژه نامه از سوی روزنامه ایران که پول ملت در آن هزینه شده است و علیه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت می کند سبب ناراحتی و آزردگی دل امت حزب الله شد.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نگاه به نقاط ضعف و قوت یک مجموعه خاطر نشان کرد: نگاه به نقاط ضعف تنها باید با هدف اصلاح امور صورت گیرد چرا که در غیر این صورت چیزی جز تفرقه حاصل آن نخواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه ابراز امیدواری کرد: عملی کردن بیانات و دستورهای مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی سبب موفقیت اسلام و شکست روز افزان دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با اشاره به هفته دولت و خدمات بی نظیر و شبانه روزی دولتمردان جهت آبادانی و رفاه مردم تصریح کرد: ارتباط خوب دولت با مردم، خدمات کم نظیر آن ها در روستاها و مناطق محروم، تلاش های گسترده جهت رفع محرومیت های موجود در کشور و شعارهای انقلابی و عملی کردن آنها در جامعه از خدمات کم نظیر دولت نهم و دهم بوده است.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان این که جریان انحرافی همچنان در حال فعالیت است تأکید کرد: امیدواریم دلتمردان همچنان بتوانند بر سر شعرهای انقلابی خود مانده و از شر شیاطین که در تمامی دولت ها بوده در امان بمانند.

امام جمعه موقت اهواز بر اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید و تصریح کرد: در برهه کنونی و به سبب بیداری اسلامی و اتفاقات خاورمیانه حضور پرشور مردم در راهپیماییی قدس و حمایت از کشور های آزادیخواه می تواند مایه دلگرمی و ایجاد امید در دل آنها شود.

امام جمعه موقت اهواز در پایان سخنان خود با تأکید بر اهمیت این موضوع که خوزستان زمینه انجام اکثر فعالیت های اقتصادی را دارد عنوان کرد: متأسفانه موانع سرمایه گذاری در خوزستان بسیار زیاد است که این امر مانع پیشرفت این استان در موارد مختلف اقتصادی و کشاورزی شده است./9464/پ201/ص
ارسال نظرات