۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۲۸۵
استاندار نجف خبر داد؛

حضور بیش از سه میلیون عزادار در نجف اشرف

خبرگزاری رسا ـ استاندار نجف از حضور بیش از 3 میلیون عزادار در مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) خبر داد.
حرم امام علي (ع)
به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از 3 میلیون تن از شیعیان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت، در شب و روز شهادت امام علی(ع) با حضور در نجف اشرف به سوگواری شهادت مولا الموحدین امام علی (ع) پرداختند.

عدنان الزرفی، استاندار نجف با ذکر مطلب فوق گفت: بیش از 3 میلیون تن مراسم عزاداری امیرمومنان علی (ع) را در نجف اشرف برگزار کردند و به فضل خداوند منان، هیچ مورد ناامنی دیده نشد و نقشه های امنیتی و خدماتی به این زائران با موفقیت انجام شد.

وی افزود: تدابیر ویژه ای جهت برگزاری باشکوه مراسم زیارت و عزاداری امام علی (ع) از سوی استانداری برقرار شده بود که این مراسم به خوبی برگزار شد.

سروان مقداد الموسوی، مدیر رسانه ای پلیس استان نجف نیز در این باره تصریح کرد: تدابیر امنیتی که از سوی مدیریت پلیس نجف با همکاری همه گروه ها اتخاذ شد با موفقیت همراه بود و هیچگونه مورد ناامنی گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: عزاداران و سوگواران شهادت امام علی (ع) که دیروز و دیشب به نجف اشرف رسیده بودند پس از برگزاری مراسم عزاداری و احیای شب قدر در جوار بارگاه ملکوتی امیرمومنان (ع) و مسجد کوفه در حال بازگشت به شهرهای خود هستند./980/ب902/گ
ارسال نظرات