۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۳۱۸
با تبریک سرنگونی رژیم قذافی؛

جمعیت الوفاق بحرین: بهار عربی متوقف نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ بزرگ ترین حزب معارض آل خلیفه ضمن تبریک سرنگونی دیکتاتوری قذافی تاکید کرد که بهار عربی متوقف نمی شود.
قذافي
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت شیعی الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه در بیانیه ای، تصرف پایتخت لیبی از سوی انقلابیون و سرنگونی دیکتاتوری قذافی را به شهروندان این کشور تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: ملت لیبی سرانجام توانست به طرابلس و میدان خضراء که در مرکز پایتخت قرار دارد برسد و در آستانه تحقق اهداف انقلاب و رسیدن به آزادی، دموکراسی و تاسیس دولتی متمدن قرار گیرند و پس از سال ها از دیکتاتوری، استبداد و ظلم شدیدی که در دهه های گذشته متحمل شده بودند نجات یابند.

الوفاق افزود: صبر، استقامت و فداکاری ملت لیبی جهت تحقق دولت مساوات، عدالت، دموکراسی و پیشرفته قابل تقدیر و ستایش است.

این جمعیت به همه ملت های آزاده طلب جهان درود فرستاد و تصریح کرد: درود و احترام خود را به همه ملت های قیام کننده که چشم به آزادی دارند و با هدف تغییر، اصلاح و تاسیس دولتی پیشرفته براساس عدالت و شهروندی و به دور از استبداد و ظلم اعلام می کنیم.

در بخش پایانی بیانیه تاکید شده است: اطمینان داریم که بهار عربی همه ملت های هوشیار را دربرخواهد گرفت و به هیچ وجه متوقف نمی شود. دوران ملت های و قیام دموکراسی فرارسیده و نظام های دیکتاتور به پایان راه رسیده اند.

گفتنی است بر اساس آخرین اخبار رسیده از لیبی، انقلابیون این کشور بخش اعظمی از پایتخت را تصرف کرده و هم اکنون به سمت باب العزیزیه در حال پیشروی هستند.

گزارش های رسیده حاکیست نبرد شدیدی میان انقلابیون و نظامیان قذافی در این منطقه در حال رخ دادن است.

سرنوشت معمر القذافی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر حضور یا فرار وی از لیبی شنیده می شود./980/ب902/گ
ارسال نظرات