۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۳۴۷
اخوان المسلمین مصر:

ملت لیبی باید در برابر دخالت بیگانگان هوشیار باشد

خبرگزاری رسا ـ اخوان المسلمین مصر، ملت لیبی را به حفاظت از اهداف انقلاب و هوشیاری در برابر دخالت بیگانگان دعوت کرد.
انقلاب ليبي
به گزارش خبرگزاری رسا، اخوان المسلمین مصر با صدور پیامی، پیروزی ملت لیبی بر دیکتاتوری قذافی را تبریک گفت و نسبت به دخالت بیگانگان در امور داخلی این کشور هشدار داد.

در این پیام آمده است: طاغوتی که کشور را به مدت 40 سال با آتش و آهن، تروریسم و خشونت، زندان و بازداشت گاه، طناب دار و ترور اداره می کرد سرنگون شد. ملتی که در ابتدا به صورت مسالت آمیز به قیام پرداختند با هواپیما، تانک و موشک های رژیم مواجه شدند با سلاح های اندک به دفاع از خود پرداخت و هزاران شهید و ده ها هزار مجروح را در مدت 6 ماه تقدیم کرد تا خداوند منان در ماه مبارک رمضان بر آنان منت گذاشته و پیروزی را که از نعمت و آیات خود است تقدیمشان کند.

اخوان المسلمین افزود: عصر کنونی عصر ملت ها، آزادی و حقوق بشر و عصر نابودی طاغوت هاست. ملت ها هرگاه قیام و فداکاری کرده اند هیچ قدرتی نتوانسته در برابر آنها مقاومت کند و هیچ سلاح و ارتشی توان جلوگیری از تحقق اهداف ملت ها را ندارد. این سومین درسی است که در کشورهای عربی و شمال آفریقا رخ داد به طوری که مساحت آزاد شده از مصر به تونس و تا لیبی رسیده است.

این جنبش تصریح کرد: اخوان المسلمون خداوند متعال را به خاطر این پیروزی شکرگذار است و به ملت قهرمان لیبی، فرزندان عمر مختار، آزادگان فرزندان آزادگان به دلیل فضل خداوند متعال در نابودی کابوس و رهایی از طاغوت و بازپس گیری آزادی برای وطن تبریک عرض می کنیم و به خانواده شهدا که جان خود را در راه رهایی خانواده و وطن از ظلم و ستم از دست داده اند تسلیت می گوید.

اخوان المسلمین نسبت به آینده لیبی هشدار داد و تاکید کرد: دوران انقلاب با تلخی ها و فداکاری ها نباید به عاملی جهت انتقام های خونینی که زخم را عمیق تر و تلخی ها را تلخ تر و همبستگی را از بین می برد تبدیل شود و دستگاه قضای عادل باید به مجازات جنایتکاران و فاسدان بپردازد. ملت لیبی باید به وحدت صف و تاسیس دولت بر اساس موسسات و دستگاه های قانونی دعوت می کنیم، زیرا بازسازی به مراتب از تخریب سخت تر است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت هایی که استبداد و فساد را تحمل کرده و سپس به نعمت آزادی و ثبات دست یافتند نباید در آزادی و کرامت بدست آمده افراط کرده و طاغوت دیگری را با زور، نیرنگ و فریب جایگزین طاغوت سابق سازند. انقلابیون لیبی و هر کشور دیگر باید هوشیار باشند و از سرقت انقلاب از سوی منحرفین محافظت کنند. ملت های انقلابی در راه استقلال، آزادی و کرامت قیام کرده اند و نباید طاغوت بیگانه را جایگزین طاغوت محلی کنند، پس باید از عرت ملی در برابر دخالت های بیگانگان دفاع کنند و رابطه خود را با کشورهایی که از انقلاب حمایت کردند ادامه دهند.

این جنبش در بخش پایانی بیانیه اظهار داشت: این پیروزی بزرگ و عزیز باید برای همه مستبدان خصوصا کسانی که همچنان به کشتار ملت خود و مقهور ساختن اراده ملی می پردازند درس عبرتی باشد و بدانند که ملت ها به فضل خدا پیروز خواهند شد و هر چند که عمر فداکاری ها زیاد باشد، دیکتاتورها به لعنت مردم و لعنت تاریخ و لعنت خداوند گرفتار خواهند شد و باید پیش از اینک کشورها ویران شوند و در آتش بسوزند از قدرت کناره گیری کنند./980/ب902/گ
ارسال نظرات