۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۳۸۹
سید عمار حکیم:

انقلاب لیبی نقطه عطفی در تاریخ منطقه است

خبرگزاری رسا ـ رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، پیروزی انقلاب لیبی را نقطه عطفی در تاریخ منطقه عنوان کرد.
سيد عمار حكيم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در پیامی که به مصطفی عبدالجلیل، رئیس شورای ملی انتقالی لیبی ارسال کرد پیروزی ملت لیبی بر دیکتاتور قذافی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: تبریکات صمیمانه خود را به ملت دوست و نیروهای پویای انقلابی که طی ماه ها به مقاومت در برابر استبداد پرداختند و در راه آزادی و رهایی از ظلم و تسلط چهار دهه ای پیاپی لیبی و با هدف رسیدن به دموکراسی و دولت عدالت، مساوات و شهروندی، شهدایی را تقدیم کرده ند تبریک می گویم.

سید عمار حکیم افزود: موفقیتی که در خاک لیبی عزیز حاصل شد نقطه عطف تاریخی مهمی برای منطقه و درس بزرگی برای ههم کسانی که می خواهند از این رویداد درس و عبرت بگیرند به شمار می آید.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه انقلاب لیبی شباهتی تجربه عراق دارد تصریح کرد: از همه شهروندان لیبی می خواهم با یکپارچگی و همبستگی و تسامح از اختلافات گذشته عبور کنند و به سوی برقراری قانون، تاسیس پارلمان، بازگشت ثبات و امنیت، تحقق اهداف آزادی و نوآوری و پیشرفت باشند.

وی در پایان این پیام تاکید کرد: صبر، پایداری، استقامت و فداکاری ملت بحرین را گرامی می داریم و بهشت و رحمت را برای شهدا و موفقیت و پیروزی در تجربه نوین را از خداوند متعال خواستاریم./980/ب902/گ
ارسال نظرات