۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۶۵۴
عضور شورای مرکزی حزب الله لبنان:

لبنان نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ عضور شورای مرکزی حزب الله لبنان دادگاه بین المللی ترور حریری را کپی برابر اصل ادعای دروغین وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق برای موجه ساختن اشغال این کشور از سوی آمریکا دانست.
حجت الاسلام حسن بغدادي
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن بغدادی، یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان، شامگاه گذشته در نشست فکری حزب الله در شهر انصار در منطقه نبطیه در جنوب لبنان به مناسبت روز جهانی قدس، مبارزه و رویارویی در برابر دشمن را نیازمند دو عامل دانست و گفت: مقاومت هم نیازمند ضربه زدن و آسیب رساندن به دشمن است و هم جلوگیری از آسیب دیدن مردم.

وی با اشاره به پیشینه مقاومت و دستاوردهایی که در طول سالیان دراز داشته است و فداکاری ها و جانفشانی هایی که اهل مقاومت از خود نشان داده اند، تاکید کرد: مقاومت توانست با صبر و پشتکار خود به اهدافش دست یابد و به مرور زمان ثابت کند که مقاومت بیش از هر نیروی دیگری، دل نگران ملت و امت اسلام است.

بغدادی با ابراز اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانش پس از شکست مذلت بار در تابستان 2006 به دنبال بازیابی قوای خود از راه دادگاه بین المللی و هدف قرار دادن سوریه هستند، گفت: دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان، کپی برابر اصل دروغ سلاح های کشتار جمعی در عراق است.

وی با اشاره به اعتراف جورج بوش، رییس جمهوری پیشین آمریکا مبنی بر اینکه دولتش قربانی دروغ پردازی سازمان اطلاعات این کشور برای موجه ساختن اشغال عراق، شد، گفت: تجاوزگری آنها به کشتار هزاران تن از مردم عراق انجامید، اما باید بدانند که اینجا لبنان است، کشوری که با معادله ارتش، ملت و مقاومت دسیسه های آنها را نقش بر آب خواهد ساخت و گوشش از جنجال آفرینی های سازمان ملل پر است./981/ب902/گ
ارسال نظرات