۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۷۵۶
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خواستار شد؛

همبستگی ملت بحرین با خانواده های شهدا و اسیران در عید فطر

خبرگزاری رسا ـ الوفاق بحرین، شهروندان را به دیدار و اعلام همبستگی با خانواده های شهدا، مجروحان و اسیران دعوت کرد.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، شهروندان را به دیدار از خانواد های شهدا، مجروحان و اسیران در روز عید دعوت کرد.

در این پیام آمده است: جمعیت الوفاق ملی اسلامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همه ملت های جهان اسلام تبریگ می گوید و بر احیای این روز دینی بزرگ بر اساس آموزه های اسلامی خصوصا برای ملت بحرین که در شرایط بسیار سختی قرار دارند تاکید دارد.

الوفاق افزود: از همه شهروندان می خواهم در روز عید سعید فطر به دیدار خانواده های شهدا، مجروحان و اسیران خصوصا پزشکان و معلمان بشتابند و با خانواده های این افراد که در روزهای عید در کنار خانواده نیستند و فرزندان آنان از حضور پدر در جشن های عید محروم هستند اعلام همبستگی کنند.

این جمعیت با اشاره به بحرانی تر شدن روز افزون اوضاع در بحرین تصریح کرد: پس از آنکه شهروندان بحرینی توانستند صحنه های بسیار باشکوهی از همبستگی و یکپارچگی را از آغاز بحران سیاسی و پس از اخراج، بازداشت و مصادره رزق و روزی مردم از سوی رژیم آل خلیفه به نمایش بگذارند، در روزهای عید درصدد به نمایش گذاشتن صحنه های زیباتری از یکدلی و اتحاد هستند.

بزرگ ترین حزب معارض آل خلیفه از برگزاری مراسم زیارت قبور شهدا در دومین روز عید خبر داد و از شهروندان خواست در این مراسم حضور فعالی داشته باشند./980/ب902/گ
ارسال نظرات