۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۸۳۹
نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری:

اخلاص در عمل و‌ خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر را جاودانه کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بر الگوبرداری از شخیصت و رفتار شهیدان رجایی و باهنر به عنوان کارگزاران دولت اسلامی تاکید و تصریح کرد: این شهیدان تبدیل به جریانی دینی و اصیل در انقلاب اسلامی شدند.
نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروز در یادواره شهید رجایی و 21 تن از شهدای مظلوم ترور و نفاق استان از شهید رجایی به عنوان الگویی برای همه کارگزاران جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: این شهید راه انقلاب همه اعمال و رفتارش در مسیر خدا و برای خدا بود.

وی اصلی ترین دلیل ماندگاری نام و یاد شهدای خدمتگزار رجایی و باهنر را خدمت صادقانه و خالصانه بیان کرد و گفت: این خدمت ها باید سرمشق و الگوی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

نماینده مردم فزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهید رجایی برجسته‌ترین شهید دولت و نظام است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان خادمان حقیقی ملت بودند و این شهدا نام خود را در خدمت رسانی به مردم جاودانه کردند.

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر با وجود هجمه‌هایی مختلف علیه کشور ایستادگی کردند، تصریح کرد: این شهدای والامقام به لحاظ داشتن اخلاص، صداقت و عمل مردمی بودن اعتماد آحاد مردم را به خود جلب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی بر الگوبرداری از شخیصت و رفتار شهیدان رجایی و باهنر به عنوان کارگزاران دولت اسلامی تاکید و تصریح کرد: این شهیدان تبدیل به جریانی دینی و اصیل در انقلاب اسلامی شدند.

وی اخلاص در عمل و‌ خدمت صادقانه را مهم‌ترین ویژگی‌های‌ شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: با نیت الهی و اخلاص می‌توان اعمال مباح را به مستحبات تبدیل کرد و اگر در انجام امور اداری علاوه بر انجام وظایف قانونی بر گره‌گشایی بر کار مسلمانان و نیت الهی توجه داشته باشند ارزش کار ایشان را دوچندان می‌کند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به این که 12 هزار شهید از اقشار مختلف مردم جز شهدای ترور هستند، ادامه داد: از این تعداد 21 نفر سهم استان قزوین است.

وی با بیان این که نظام سلطه فکر می کرد با شهادت فرزندان این انقلاب می تواند مانع ازاستحکام پایه های این نظام الهی شود، افزود: اما خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی سبب اقتدار وعظمت بیشتر این نظام شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی به پیشرفت های مهم جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: علیرغم تحریم های سی ساله استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، اما ملت ولایت مدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی با تحمل مشکلات و تکیه برخداوند متعال امروز به یکی ازکشور مقتدر دنیا تبدیل شده است.

وی همچنین به خدمات صورت گرفته در دولت نهم ودهم اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه درهمه دولت های پس از انقلاب اسلامی اقدامات گسترده ای در جهت عمران و آبادانی کشور صورت گرفته است، گفت: میزان خدمت رسانی دردولت آقای احمدی نژاد بیشتر از گذشته بوده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات