۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۳۶۱
امام جمعه اردبیل:

تاکید بر حفظ وحدت مردم و مسؤولان مهم‌ترین موضوعات اجلاس خبرگان بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری بر حفظ وحدت و ولایت مداری مردم و مسؤولان تاکید داشت و به تحلیل و بررسی اوضاع و شرایط کشور و منطقه پرداخت.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خطبه‌ های نماز جمعه اظهار داشت: اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری بر حفظ وحدت و ولایت مداری مردم و مسؤولان تاکید داشته و به تحلیل و بررسی اوضاع و شرایط کشور و منطقه پرداخت.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری امید و پشتوانه نظام ولایی ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: مهمترین مباحث مطرح شده در جلسات عمومی و خصوصی این دور از اجلاسیه خبرگان رهبری با محوریت منافع ملی، رصد سیاست‌ های کلان کشور و مصالح کشور بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به بخش هایی از منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای خبرگان رهبری تصریح کرد: تبعیت از ولایت لازمه کسب بصیرت برای مقابله با شبهات القائی دشمنان است، در غیر اینصورت گمراه خواهیم شد.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرا رسیدن هشتم شوال، سالروز تخریب قبرستان بقیع از سوی وهابیت اظهار داشت: تفکرات ناسالم و التقاطی این گروهک منحرف، مانند غده ای سرطانی به جان اسلام افتاده که بایستی هر چه زودتر جراحی شود.

وی با اشاره به اهداف این فرقه ضاله در مقابله با مکتب تشیع افزود: گروهک ضاله وهابیت امروز در ترفندی جدید سعی کرده در اوج انقلاب ‌های مردم منطقه به تخریب اماکن مقدس مسلمانان روی آورد که این اقدام با حرکت هوشیارانه مردم مصر خنثی شده است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه علمای وهابی در اقدامی کاملا هدایت شده از سوی غرب، مردم مصر را مشرک خطاب کرده اند، گفت: تمامی اقدامات و مواضع این فرقه ضاله در جهت منافع استکبار و استعمار است، نظام سلطه با استفاده از بی منطقی و بی معرفتی وهابیت به دنبال شیعه کشی در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش نیروی انتظامی استان در کشف باندهای مواد مخدر تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: هیچ کشوری مانند ایران نتوانسته در مبارزه با مواد مخدر موفق عمل کند، به طوری که جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار هزار شهید را در راه کشف و مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم ولایت کرده است./935/پ202/ص
ارسال نظرات