۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۳۷۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه همواره سربلند و مقتدر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری و استاندار مازندران در پیام مشترکی اعلام کردند: ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف، همواره سربلند و مقتدر است.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی اکبر طاهایی، استاندار به مناسب شهادت سه پاسدار در پیام مشترکی تاکید کردند: ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف ، همواره سربلند و مقتدر است.

در این پیام، آمده است: مردم ایران اسلامی در همه صحنه های انقلاب با اتکال به ذات لایزال الهی و با وحدت کلمه، همواره پیروز، سرافزار و سربلند بوده اند. 

این پیام می افزاید: انقلاب اسلامی همواره در مسیر پویایی و تحقق بخشی خود که همان اهداف الهی است از ابتدای پیدایش تاکنون با مقابله های خصمانه استکبار در قالب جنگ های سخت و نرم مواجه بود که الحمدالله در همه مصاف ها پیروز و سربلند بوده است.

در این پیام آمده است: متعاقب ناکامی های بزرگ استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی در مقابله با انقلاب اسلامی و جریان بیداری اسلامی در یرخی از کشورهای مسلمان بر آن شدند تا با تمام بضاغت خویش به میدان آیند و جریان انقلاب اسلامی را منحرف سازند که هرگز موفق نخواهند شد به این هدف شوم خود برسند.

در این پیام تصریح شده است: گروهک های تروریستی بی پایه و اساس همچون پژاک با تجهیز و حمایت همه جانبه در خیال خام خود می خواستند یک جنگ قومی جدیدی در منطقه کردنشین ایران به راه اندازند که با تدبیر حکیمانه رهبری و جانفشانی سپاه پاسداران این حرکت مذبوحانه سرکوب و از جانب کردهای مسلمان و غیور ایرانی طرد شد و آنها تقاضای ذلیلانه آتش بس یکطرفه دادند.

نویسندگان پیام در پایان با محکوم کردن مجدد جنایات استکبار جهانی و قدردانی از مردم مسلمان کرد که خود قربانیان جنایات آنان بودند و برادران ایثارگر سپاه پاسداران، تحرکات این گروهک تروریستی را محکوم و مراتب حمایت خود را از جریان بیداری و استکبارشکن منطقه اعلام کردند./950/د102/ص
ارسال نظرات