۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۴۰۲
ائمه جمعه خوزستان هشدار دادند؛

فتنه‌گران از پشتوانه عده ای سودجو برای برگشت به انتخابات مجلس استفاده می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه استان خوزستان در خطبه‌‌های نماز جمعه به مسائل روز جهان و ایران از جمله حادثه 11 سپتامبر، خیزش های جهانی، انتخابات آینده مجلس و گروهک پژاک اشاره کردند.
شعار عليه فتنه گران در مجلس شوراي اسلامي سران فتنه فتنه
به گزارش خبرنگاران خبرگزاری رسا در خوزستان، ائمه جمعه استان خوزستان روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها به مسائل روز جهان و ایران از جمله حادثه 11 سپتامبر، خیزش های جهانی، انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و گروهک پژاک اشاره کردند.

شعار الله اکبر در قیام های منطقه امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را به مخاطره انداخته است

حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه اروند کنار، با بیان این که بیداری ملت ها سرآغاز پایان دوران سلطه استکبار جهانی بر دنیا است، اظهار داشت: سر دادن شعار الله اکبر در قیام های ملت های عربی امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را به مخاطره انداخته است.

این مقام مسؤول، با بیان این که بیداری اسلامی همان وعده الهی است که امام خمینی‌(ره) بارها به آن اشاره می کرد، گفت: خوشبختانه امروزه شاهد تحقق وعده الهی و پیام بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون موج بیداری اسلامی، بیان داشت: بنا به گفته مقام معظم رهبری این انقلاب ها بر اساس ضد استکباری، اسلامی و مردمی بودن حرکت در مصر، تونس، یمن، لیبی و بحرین است.

حجت الاسلام شرفی در ادامه اظهار داشت: برهان واضح بر ضد‌استکباری و اسلامی‌بودن خیزش‌های منطقه، تظاهرات مردم مصر برای اخراج سفیر صهیونیست‌ها از این کشور است.

انتخابات آینده مجلس مهم و سرنوشت‌ساز است

حجت الاسلام سید نبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، با بیان این که استکبار جهانی به خوبی دریافتند که تمامی ضربات پی‌در‌پی که بر پیکره استکبار زده شده از کدام کانون و مرکز است، اظهار داشت: بی‌تردید دشمنان اسلام همه تلاش‌های خود را متوجه سر‌چشمه الهام‌بخش بیداری اسلامی که همان ایران اسلامی است، کرده است.

وی با اشاره به سخنان برخی از مقامات انگلیسی پیرامون انتخابات آینده جمهوری اسلامی ایران‌ بیان کرد: مدتی قبل برخی از مقامات انگلیسی به صورت علنی دو انتخابات مهم مجلس و ریاست جمهوری آینده در ایران را بسیار مهم و مؤثر در سرنوشت مسائل جهانی از جمله بحث هسته ای ایران دانستند.

حجت الاسلام موسوی، در ادامه سخنان خود با تأکید بر اهمیت انتخابات آینده کشور، خاطر نشان کرد: مردم و مسؤولان باید هوشیارانه عمل کنند که خدای ناخواسته نعمت ها تبدیل به چالش نشود.

امام جمعه خرمشهر، در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خود به معضل بیکاری و فقر در جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از مسایل مهم اسلام در سال جهاد اقتصادی مبارزه شدید با چالش های بیکاری و فقر می باشد.

این مقام مسؤول‌ ادامه داد: در دین مبین اسلام و در مکتب ائمه عصمت و طهارت‌(ع) بیکاری و فقر که بعضی از افراد را به تکدی گری و گدایی به سوی این و آن وادار می کند از صفات بسیار زشت و نکبت بار معرفی شده است.

11 سپتامبر راهی برای نفوذ به خاورمیانه بود

حجت‌الاسلام علی فدیعمی، امام جمعه موقت شوشتر، به حادثه 11 سپتامبر اشاره کرد و اظهار داشت: حادثه 11 سپتامبر راهی برای نفوذ به منطقه خاورمیانه و تسلط بر مخازن غنی نفت و انرژی در این منطقه ثروت خیز است و جز این هدف هیچ چیز نمی توان برای آن تصور کرد.

وی با بیان این که استکبار جهانی به دنبال آن است که نهضت‌های اسلامی در منطقه را به نفع خود مصادره کند، ابراز داشت: تنها تغییر دیکتاتور در یک کشور با جایگزینی نظام سلطه‌ای در آن از اساسی ترین اهداف آمریکا رای تسلط و مصادره انقلاب های اسلامی است.

امام جمعه موقت شوشتر، در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی با نشاط بیش از پیش در راستای اجرای برنامه‌های سیاسی و اقتصادی در حال تلاش است که خوشبختانه روز به روز بر آبرو و عزتش در جهان افزوده می‌شود.

حجت الاسلام فدیعمی، با اشاره به سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) تنها زمانی رقم خورد که برخی از مسلمانان برای مال اندوزی و دنیا خواهی سپاه پیامبر را ترک کرده و برای جمع آوری غنائم اقدام کردند و این امر باعث شد تا سپاه اسلام شکست بخورد.

فدیعمی با تاکید بر اینکه اسلام از مال‌اندوزی مسلمانان خسارت‌های زیادی خورده است، خاطر‌نشان کرد: اسلام از دنیا طلبی مردم و مسلمانان خسارت‌های زیادی خورده است و به این دلیل باید مواظب بود که منافع شخصی در تعارض با دین و اسلام نباشد.

فتنه‌گران از پشتوانه عده‌ای سودجو برای برگشت به انتخابات مجلس استفاده می‌کنند

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول، با تأکید بر هوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر اهل فتنه، خاطر نشان ساخت: به یقین ملت ایران تکلیف خود را در برابر فتنه گران در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی می دانند و راه بازگشت به صحنه را بر آنان خواهند بست.

این مقام مسؤول، ملت ایران را ملتی آزاده خواند و تأکید کرد: امت حزب الله ایران بر میثاق خود با امام، رهبری و شهدا استوار بوده و هرگز اجازه تسلط و نفوذ گمراهان و فتنه گران بر حکومت حضرت ولی عصر (عج) را نمی دهند.

حجت الاسلام بیگدلی، با بیان این که در برهه کنونی فتنه گران در حال برگزاری جلسات و نشست های محرمانه هستند، تصریح کرد: اهل فتنه از پشتوانه و همراهی غرب و عده ای سودجو در داخل کشور جهت برگشت به انتخابات مجلس استفاده می کنند.

امام جمعه موقت دزفول، بر ضروت هوشیاری همگان به ویژه مسؤولان در حوادث آینده کشور تأکید و خاطرنشان کرد: با چنین تفاسیری انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی بسیار عرصه ای دشوار و آزمونی سخت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به واقعه 11 سپتامبر نیز اشاره کرد و این واقعه را بهانه ای خودساخته از سوی آمریکا و همدستانش برای حمله به کشورهای منطقه و چپاول ذخایر این کشورها بویژه در کشورهای اسلامی خواند.

حجت الاسلام بیگدلی، افزود: خوشبختانه این دسیسه استکبار نه تنها نتیجه بخش نبود بلکه آنچه امروز به عنوان موج بیداری ملت های منطقه مشاهده می شود و دایره آن روز به روز وسعت بیشتری می یابد منشعب از نگرش و منش باطلی است که در هیات وقایعی همچون 11 سپتامبر از سوی مستکبران علیه مسلمانان طرح ریزی و اجرا شد.

گروهک پژاک از پیامدهای منفی حضور آمریکا در منطقه است

حجت الاسلام عبدالرزاق عفری، امام جمعه موقت شوش، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان شوش به تاریخ تشکیل گروهک پژاک، اظهارداشت: گروهک تروریستی پژاک بس از اشغال کشور عراق توسط آمریکا با هدف تضعیف نظام مقدس اسلامی تشکیل شد.

این مقام مسؤول، با بیان این که این گروهک از پیامدهای منفی حضور آمریکا که به بهانه حادثه 11 سپتامبر در منطقه است، خاطرنشان کرد: این گروهک از نظر تجهیزات، تسلیحات، لجستیک و اطلاعات از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می شود.

امام جمعه موقت شوش با اشاره به عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با این گروهک در مرزهای غربی کشور، گفت: به همت دلاور مردان نظام اسلامی، گروهک پژاک و دیگر گروهک های تروریستی ضد انقلاب به یاری خداوند و با تلاش سربازان گمنان امام زمان(عج) متلاشی شدند.

حجت الاسلام عفری، در پایان سخنان خود با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایران اسلامی، افزود: ان شاء الله ریشه این گروهک تروریستی با همت رزمندگان اسلام در منطقه خشکانده شود./9463/پ201/س

ارسال نظرات