۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۷۸۴
در تبریز؛

بزرگ‌ترین مجتمع مدارس علمیه خواهران شمال غرب کشور احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجتمع آموزشی مدارس علمیه خواهران تبریز در زمینی به مساحت 31 هزار مترمربع احداث خواهد شد.
مدرسه علميه خواهران
حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه ‌‌علمیه خواهران‌ آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مجتمع آموزشی مدارس علمیه خواهران تبریز جنب هنرستان دخترانه شهرک ارم احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان این که در زمینی به مساحت 31 هزار مترمربع به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزشی مدارس علمیه خواهران شمال غرب کشور فعالیت خواهد کرد، افزود: این مجتمع متشکل از سه مدرسه علمیه خواهران در یک فضای مشترک آموزشی، فرهنگی و پ‍ژوهشی خواهد بود.

حجت الاسلام مسعودنیا همچنین از راه‌اندازی مدارس علمیه خواهران شهرهای آذرشهر، اهر، میانه و هشترود در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: رشد حوزه علمیه خواهران در استان آذربایجان‌شرقی از لحاظ کمى و کیفى به حد قابل قبولى رسیده که هم اکنون بیش از 850 نفر در حوزه‌هاى علمیه خواهران تبریز و شهرستان‌ها مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: از تکمیل فازهای نهایی ساختمان آموزشى حوزه علمیه خواهران شهرستان جلفا خبر داد و ابراز امیدوارى کرد، ساختمان‌هاى آموزشى در حال احداث مراغه و خسرو‌شهر به زودى به مرحله اتمام رسیده و بهره‌بردارى از آنها نیز شروع شود.

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی پیگیرى احداث دو مدرسه دیگر در سطح شهرستان‌هاى بناب و شبستر را از دیگر برنامه‌هاى این مدیریت در سال جارى برشمرد و خاطر نشان کرد: زمینی به مساحت هزار مترمربع پشت مدرسه آشتاب در اختیار حوزه علمیه خواهران سطح سه تبریز قرار گرفته که تا سه ماه آینده، مرحله اسکلت بندی ساختمان جدید این مرکز به پایان خواهد رسید./935/پ202/س
ارسال نظرات