۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۹۱۵

تشریح فعالیت‌ بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان گفت: بسیاری از طلاب بسیجی در جبهه‌ها نقش برجسته ای داشتند به گونه ای که امروز نام آنها به عنوان اسطوره های دفاع مقدس مطرح می‌شود.
شهيد رداني پور
حجت الاسلام شمس الدین احمدی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان‌ گفت: معرفی الگو‌ها و برترین‌ها در هر جامعه‌ای باعث تقویت ایمان اعضای جامعه به هدف آن جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با هدف معرفی اسلام ناب محمدی به جهان و تلاش برای زمینه‌سازی حضور امام زمان‌(عج) در ابتدای تشکیل حکومتی مردمی و اسلامی با انواع دسیسه های دشمنان اسلام روبه‌رو شد.

حجت الاسلام احمدی جنگ تحمیلی از سوی استکبار جهانی را از مهم‌ترین راهکارهای سخت دشمن برای براندازی نظام نوپای اسلامی معرفی کرد و افزود: در این جنگ اقشار مختلف مردم به نقش آفرینی پرداختند.

وی ابراز داشت: در این میان روحانیون به عنوان مبلغان دینی افزون بر حضور در جبهه‌های تبلیغی و دعوت آحاد جامعه به شرکت در جبهه‌های حق علیه باطل و حضور تبلیغی در جبهه های جنگ، خود لباس رزم را برتن کردند و پیشگام مردم در عرصه نبرد نیز حاضر شدند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان بیان داشت: بسیاری از طلاب بسیجی در جبهه ها نقش برجسته ای داشتند به گونه ای که امروز نام آنها به عنوان اسطوره های دفاع مقدس مطرح می شود.

وی گفت: امسال بر اساس ابلاغ سپاه پاسداران رده های مختلف بسیج، معرفی شهدای شاخص در هر قشر برای همان قشر و جامعه در دستور کار اقشار مختلف قرار گرفته است.

حجت الاسلام احمدی، شهید ردانی‌پور را از مهم‌ترین چهره های شاخص روحانی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: جبهه های دفاع مقدس شاهد ‌فداکاری ها و ایثارگری های این شهید و دیگر شهدای طلبه است.

وی اظهار داشت: در همین راستا بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان به منظور معرفی هر چه بیشتر این شهید طلبه فعالیت‌هایی را انجام داده است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان گفت: تولید بروشور معرفی این شهید به تعداد هزار نسخه و توزیع آن در بین پایگاه‌های بسیج طلاب، تهیه و تنظیم جزوه ای پیرامون شهید ردانی پور و برگزاری مسابقه از این جزوه توسط حوزه امام حسین‌(ع) بسیج طلاب اصفهان‌ از ‌برنامه‌های این سازمان در معرفی این شهید به طلاب بسیجی اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ساخت فیلمی مستند از زندگی شهید ردانی‌پور از دیگر برنامه‌های این سازمان برای معرفی این شهید طلبه است.

حجت الاسلام شمس‌الدین احمدی ادامه داد: امروز الگو‌گیری از شهدای دفاع مقدس راهکاری برای پیروزی در جبهه نرم دشمنان است./965/ت302/س
 
ارسال نظرات