۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶

فعالیت‌های حوزه علمیه امام صادق کرج تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق کرج از برگزاری دوره‌های مکالمه عربی و انگلیسی در این ‌حوزه علمیه خبر داد.
 طلاب جوان


حجت الاسلام عباس خاکسار نوری، مدیر جدید مدرسه علمیه امام صادق کرج، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به شهادت صادق آل محمد(ع) گفت: مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) به مدت سه روز با حضور طلاب و استادان و اقشار مختلف مردم  در این مدرسه علمیه برگزار می شود.

وی
 با اشاره به تغییر و تحول مدیریتی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیان داشت:‌ در سال تحصیلی جدید، شورای مدیریت هر دو هفته یک‌بار از نظرات، انتقادات و راهنمایی‌های استادان و معاونان با موضوع بررسی مشکلات آموزشی و علمی این مدرسه بهره‌مند خواهد شد.

حجت الاسلام نوری نظارت بر مسائل علمی و اخلاقی طلاب، برگزاری نشست‌های علمی، برنامه ویژه طلاب خوابگاهی، انجام کارهای زیر‌بنایی و پایه‌ای  و فعال‌کردن بخش پژوهش را از دیگر فعالیت این مدرسه در سال تحصیلی جدید برشمرد و افزود: امسال طلاب هر سه سطح این مدرسه در حد توان علمی خود باید مقاله پژوهشی ‌ارائه دهند.

وی
 با بیان این که تسلط نداشتن طلاب به زبان های زنده دنیا همچون مکالمه عربی و انگلیسی و نبود آگاهی لازم طلاب سطح بالا از حقوق بین الملل را از مشکلات پیش روی حوزه علمیه معرفی و خاطرنشان کرد: در این مدرسه علمیه کلاس های مکالمه عربی و انگلیسی برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با اشاره به این که در شهرستان کرج هیچ کلاس رسمی در سطح چهار برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته امیدواریم در سال آینده سطح چهار این مدرسه راه اندازی شود. 

وی در پایان با اشاره به این که 350 طلبه از پایه یک تا ده در سال تحصیلی جدید در این مدرسه مشغول به تحصیل خواهند بود، ابراز داشت: آیین آغاز برنامه‌های آموزشی این مدرسه سوم مهر با حضور شخصیت‌های حوزوی‌ در این مدرسه برگزار خواهد شد./921/پ202/س

 

ارسال نظرات