۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۹۴۳
معاون رییس جمهور:

استکبار جهانی به دنبال انحراف در اهداف مردم انقلابی منطقه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: آنان که تا دیروز برای ماندگاری دیکتاتورهای منطقه دست به هر جنایتی می زدند، امروز با چهره دوست وارد میدان شده اند.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز در جمع مردم شهرستان تیمورلو از توابع آذرشهر اظهار داشت: خیزش های مردم مسلمان کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی الهام گرفته از آرمان جاودان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مواضع رژیم صهیونیستی در خاورمیانه رو به افول و نابودی است، خاطر نشان کرد: با ادامه روند موج بیداری اسلامی دیگر برای رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین جایی نخواهد بود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه دوران اراده ملت های مسلمان فرا رسیده است، تصریح کرد: مردم انقلابی و مسلمان کشورهای منطقه با عبرت از حوادث پس از انقلاب اسلامی ایران، آرمان های امام راحل را برای خود الگو و سرمشق قرار داده اند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال انحراف در اهداف اصیل اسلامی انقلاب های منطقه است، گفت: آنان که تا دیروز برای ماندگاری دیکتاتورهای منطقه دست به هر جنایتی می زدند، امروز با چهره دوست وارد میدان شده و خود را حامی انقلابیون می دانند تا شاید از این طریق بتوانند به دنبال سهم خواهی های منفعت طلبانه باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دولت برای رفع معضل بیکاری هدف گذاری را کرده است، اظهار داشت: توسعه اشتغال و ایجاد زیر ساخت های لازم از مهم‌ترین و اساسی ترین کارهای پیش بینی شده مسؤولان کشور است.

وی با بیان اینکه سال گذشته دولت نزدیک یک میلیون و 600 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد، گفت: این در حالی بود که حدود پنجاه درصد از این میزان در برنامه کاری پیش بینی شده بود ولی با سعی و تلاش و برنامه ریزی های به موقع این رقم تقریبا دو برابر شد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها را از برنامه های مهم و کلان اقتصادی دولت دانست و گفت: افزایش قیمت ها بعد از هدفمندی یارانه ها حدود پنج تا شش درصد از تورم موجود در بازار بوده که این رقم تأثیر زیادی ندارد./935/پ202/س
ارسال نظرات