۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۹۵۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

وحدت حول محور ولایت و ایمان عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: وحدت حول محور ولایت و رهبری، ایمان و اعتقادات دینی و فرماندهی امام راحل مهم‌ترین عامل موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بوده است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، امروز در همایش نقش رسانه در مقابله با تهاجم نرم و سخت دشمن، با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیر برای براندازی این نظام‌ گفت: دشمنان از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب با ترور، تهدید وتحریم تلاش کردند مانع از پیشرفت این نظام شوند.

وی، جنگ تحمیلی را توطئه دیگر دشمنان نظام در جهت نابودی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مستکبران عالم با حمایت همه جانبه از صدام همه توان خود را برای نابودی کامل ایران اسلامی به کار گرفتند؛ اما بازهم شکست خوردند.

حجت الاسلام نظری با بیان این که هشت سال دفاع مقدس درخشان ترین دفاع ملت ایران اسلامی بوده است، ادامه داد: در جنگ تحمیلی، دفاع عاشورایی ملت ایران، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکسته شد و ایران با سربلندی و افتخار از این جنگ بیرون آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که ملت ولایتمدار ایران اسلامی با وجود همه مشکلات حضوری گسترده و فعال در جنگ داشتند، گفت: وحدت حول محور ولایت و رهبری، ایمان مذهبی و اعتقادات دینی و فرماندهی امام راحل مهم‌ترین عامل موفقیت و پیروزی دفاع مقدس بوده است.

حجت الاسلام نظری، عزت، اقتدار و افتخار ایران اسلامی را به برکت هدایت‌های امام راحل و حضور فعال و موثر اقشار مختلف مردم دانست و اظهار داشت: حضور مؤثر و گسترده مردم موجب شد توطئه‌های نظامی دشمنان نقش بر آب شود و معادلات به نفع ایران اسلامی تغییر کند.

وی با اشاره به این که رزمندگان اسلام با همه توان خود در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کردند، گفت: آنها انگیزه اصلی حضور در جبهه های حق علیه باطل را در وصیت نامه‌های خود، فرمان‌پذیری از ولایت فقیه اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا را مهم‌ترین وظیفه امروز آحاد جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان گرد: امروز همه ما وظیفه داریم درمسیری که شهدا گام برداشتند حرکت کنیم تا به سعادت حقیقی دست یابیم.

وی افزود: ایمان به خدا، صبر، مجاهدت، مقاومت و پایداری رزمندگان، بصیرت و آگاهی کامل آنها، الهام گرفتن از یاران اباعبدالله الحسین‌(ع)، داشتن اخلاص، توجه به فرهنگ انتظار و مردمی‌بودن انقلاب ما از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: عامل مهم دیگری که اکنون خلأ آن در کشورهای اسلامی احساس می شود، رهبری های پیامبرگونه امام خمینی‌(ره) بود که مردم کشور ما توانستند این عظمت را خلق کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان پس از ناکامی در جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی را آغاز کرد، گفت: با همه تلاش ها و سرمایه‌گذاری‌های گسترده غرب، ملت ایران با وحدت حول محور رهبری توانستند در مقابل دسیسه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

وی همچنین به مسأله ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به یقین کشور از سوی دشمنان آسیبی نخواهد دید./950/پ202/س
ارسال نظرات