۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۹۸۱
رهبر شیعیان پاکستان:

ایران توانایی بازگرداندن امت اسلامی به جایگاه اصلی را دارد

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان پاکستان بر توانایی ایران جهت انتقال امت اسلامی به جایگاه اصلی در میان کشورهای پیشرفته دنیا تاکید کرد.
سيد ساجد نقوي رهبر شيعيان پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ساجد نقوی، رهبر شیعیان پاکستان در نخستین اجلاس بیداری اسلامی در تهران گفت: بیداری که در کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم یک بیداری اسلامی است و ذات و جوهره آن کاملا اسلامی بوده و شواهد و دلایل سیاسی فراوانی جهت این اثبات این امر وجود دارد.

وی افزود: ملت های اسلامی با استفاده از بیداری درصدد حل مشکلات خود هستند، تطبیق نظام اجتماعی عادلانه دین مبین اسلام، راه حل اساسی جهت پایان این مشکلات است و ملت ها هم اکنون به این باور رسیده اند.

حجت الاسلام نقوی بر لزوم حمایت از بیداری ملت ها تاکید کرد و اظهار داشت: در طول تاریخ مشاهده کردیم که انقلاب های ملی در حال پیشرفت هستند و با استفاده از شعارهایی که سر داده می شد می توان به اهداف و واقعیت های این جنبش ها پی برد. همگان باید از بیداری ملت ها حمایت کنند تا مردم به حقوق مشروع خود دست یابند.

رهبر شیعیان پاکستان تشکیل دبیرخانه عمومی جهت پیگیری این اجلاس را خواستار شد و تصریح کرد: بنده پیشنهاد می کنم دبیرخانه عمومی در تهران جهت پیگیری فعالیت های این اجلاس و انتقال نتایج آن به سازمان کنفرانس اسلامی برای حمایت از این بیداری اسلامی تاسیس شود.

وی تاکید کرد: ایران توانایی بازگرداندن امت اسلامی به جایگاه اصلی در میان کشورهای پیشرفته جهان را دارد.

گفتنی است نخستین اجلاس بیداری اسلامی، ساعاتی پیش به کار خود پایان داد./980/ب902/گ
ارسال نظرات