۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۰۱۱

برگزاری آیین آغاز به کار‌ حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ آیین آغاز به کار حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی با حضور آیت الله شبستری برگزار می‌شود.
حوزه علميه خواهران
راضیه فلاحتی، مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی فردا در نمازخانه این مرکز علوم دینی برگزار خواهد شد.

به گفته وی این مراسم فردا از ساعت 10:30 با حضور آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و حجت الاسلام مسعودنیا مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی همراه خواهد بود.

وی با بیان این‌که فردا حدود هفتاد طلبه ورودی جدید در حوزه علمیه صادقیه تبریز مشغول به تحصیل در علوم دینی خواهند شد، خاطر نشان کرد: بیش از 400 طلبه سطح دو و سه خواهران در شهر تبریز سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی نمایشگاه شهدای طلبه و روحانی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه به همت امور فرهنگی و پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه صادقیه گشایش خواهد یافت.

مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز همچنین با اشاره به تولید مستند معرفی حوزه علمیه خواهران صادقیه خاطر‌نشان کرد: این مستند به همت خود طلاب مرکز و با هدف معرفی فعالیت‌ها و چگونگی تحصیل در حوزه علمیه خواهران تهیه و تدوین شده است./935/پ203/س
ارسال نظرات