۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۰۳۷
آیت الله حسینی بوشهری:

تبدیل فضای انقلاب های منطقه به سکولار خواسته استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر ضرورت هوشیاری امت اسلام و ملت های بپا خاسته در برابر نقشه های استکبار جهانی، گفت: استکبار جهانی می خواهد فضای ایجاد شده در کشورهای اسلامی را به فضایی سکولار بدل کند.
آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برگزاری اجلاس بین المللی بیداری اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و اندیشمندان کشورهای مختلف جهان اسلام را ابتکاری بسیار ارزشمند از سوی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی بیان داشت: آنچه بر اهمیت این اجلاس بین المللی افزود حضور حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در اجلاس بیداری اسلامی نطق بسیار محکم، استوار و متینی را ایراد کردند، گفت: در فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ابعاد مختلفی وجود داشت که نیاز به تحلیل کامل دارد.

وی ابراز داشت: یکی از مطالب مهمی که در فرمایشات ایشان وجود داشت، سفارش به آگاهی و بیداری مردم انقلابی منطقه بود که با حضور خود در صحنه نسبت به حذف دیکتاتورهای دست نشانده استکبار اقدام کرده بودند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: شرکت کنندگان در اجلاس بیداری اسلامی بارها با تایید فرمایشات رهبری رضایت قلبی خود را از دیدگاه ها و نقطه نظرات ایشان اعلام داشتند.

وی بیان داشت: چنین همایش هایی مایه دلگرمی مردم منطقه خواهد شد و به موج بیداری اسلامی رنگ و بوی دیگری خواهد بخشید و دشمنان را برای دستیابی به اهداف شان ناامید و مردم را به ادامه راه امیدوارتر خواهد کرد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استقامت و هوشیاری امت اسلام به ویژه انقلابیون منطقه، اظهار داشت: ملت های بپا خاسته باید مراقب باشند، تحت تاثیر افکار زورگویان قرار نگیرند و به نسخه هایی که دیگران برایشان می پیچند دست رد بزنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد مصادره انقلاب های مردمی منطقه هستند، یادآور شد: بعد از سقوط دیکتاتورها، عده ای خودشان را حامی مردم منطقه می دادند، در حالی که در عمل تابع استکبار و غرب هستند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: کسانی نیز در ژست اسلام گرایی البته با ویژگی سکولار وارد عرصه شده اند که این اقدام نیز به سفارش استکبار صورت می گیرد که فضای ایجاد شده بعد از سقوط دیکتاتورها به فضای سکولار تبدیل شود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات