۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۰۴۸
دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

رسالت امام خمینی روحیه اصالت و مقاومت حق علیه استکبار را برانگیخت

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، رسالت امام خمینی (ره) را عامل برانگیخته شدن روحیه اصالت و مقاومت جنگ حق علیه استبکار دانست.
احمد جبرئيل دبيرکل جبهه مردمي براي آزادي فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا، احمد جبرئیل، دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، روز گذشته در نخستین اجلاس بیداری اسلامی در تهران از تلاش های ایران جهت عزت و کرامت اسلام تقدیر کرد و گفت: تلاش های جمهوری اسلامی ایران جهت عزت، کرامت و بازگشت مسلمانان به جایگاه اصلی خود قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اسلام ستیزی در غرب افزود: غربی ها جوامع خود را به شدت علیه مسلمانان شوریده اند و بر ما واجب است که بدانیم در برابر فرهنگ صلیبی صهیونیستی که در حال تسلط بر جوامع غربی است قرار گرفته ایم. ما در حال مبارزه برای حفظ روحیه، عقیده و آینده نسل های بعدی هستیم و دفاع از زمین و دین به شمار می آید.

احمد جبرئیل کشتار مردم از سوی نیروهای ناتو را محکوم کرد و اظهار داشت: چگونه ممکن است که مواضع علمای دین در قبال انقلاب های مصر، لیبی، بحرین و تونس بوسیله شبکه های ماهواره ای ناتو شکل گیرد و چگونه می توان انتظار داشت که آزادی بدست نیروهای ناتو که در حال کشتار مردم در عراق و افغانستان و سومالی هستند محقق شود.

دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین بر لزوم پایان یافتن آشوب ها در سوریه تاکید کرد و ادامه داد: سوریه پس از آشوب های سال 1982 میلادی مقاوم ماند و با یاری سوریه، شهروندان ملی گرا و مسلمانان لبنان توانستیم بر توافقنامه 17 آیار که هزاران مرتبه از توافقنامه کمپ دیوید بدتر بود فائق آییم و اگر مقاومت سوریه نبود این امر محقق نمی شد. ما باید به شدت نسبت به توطئه های غرب، صهیونیست و آمریکا برای تسلط بر اراده ملی و ناکامی جنبش های انقلابی هوشیار باشیم.

وی نسبت به تلاش ها جهت ویرانی و شکاف میان ملت هشدار داد و تصریح کرد: باید نسبت به مطالبات اصلاح طلبانه و ویرانی و تقسیم کشورها تفاوت قائل شویم. کسانی که در گذشته به شدت علیه مقاومت در لبنان و مواضع جمهوری اسلامی ایران می ایستادند هم اکنون در برابر آنچه در لبنان و عربستان و کشورهای عربی رخ می دهد سکوت اختیار کرده اند.

احمد جبرئیل با تاکید بر اینکه ایران در مرحله نهضت اسلامی قرار دارد خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران از مرحله بیداری عبور کرده و به مرحله نهضت اسلامی رسیده است. رسالت امام خمینی (ره) در احیای گفتمان قرآنی برای امت اسلامی، روحیه اصالت و مقاومت در جنگ حق علیه استکبار جهانی را برانگیخته است./980/ب903/گ
ارسال نظرات