۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۰۵۰
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال فتنه انگیزی در انتخابات هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان نظام اسلامی بدنبال فتنه انگیزی در انتخابات مجلس در سال‌جاری هستند.
حجت الاسلام والمسلمين عاملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در گردهمایی یک روزه ائمه جمعه استان در شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در 32 سال گذشته با فرهنگ مقاومت و پایداری، به عنوان الگویی برای مردم انقلابی کشورهای منطقه مطرح شده است.

وی با بیان این‌که نظام سلطه از الگو شدن حکومت اسلامی ایران نگران هستند، خاطر‌نشان کرد: فتنه سال 88 اوج فتنه انگیری دشمنان را به نمایش گذاشت که باید اذعان کرد؛ این توطئه ها تمام شدنی نیست، چراکه هنوز نظام اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام مقابل زیاده خواهی های غرب ایستاده است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات دشمنان را نا‌امید خواهند کرد، گفت: دشمنان نظام اسلامی بدنبال فتنه انگیزی در انتخابات مجلس در سال‌جاری هستند، از این رو نباید اجازه سوء استفاده به مغرضان داخلی و خارجی داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی از مسؤولان اجرایی و نظارتی انتخابات خواست که در حفظ و حراست از آرای مردم کوشا باشند و افزود: انتظار می رود همان‌گونه که در 32 سال گذشته ده ها انتخابات با شکوه تمام و با سلامت برگزار شده، انتخابات آینده مجلس نیز به با سلامت و نتیجه مطلوب برای نظام اسلامی ایران برگزار شود.

وی همچنین خواستار تبادل نظر ائمه جمعه و جماعات در خصوص چگونگی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و گفت: انتخابات به عنوان یکی از نمادهای مردم سالاری دینی، همواره با حساسیت های خاصی همراه بوده که در این میان دشمنان به دنبال سوء استفاده از فضای ملتهب حاکم بر جامعه هستند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی ائمه جمعه استان، موضوع بیکاری جوانان است، اظهار داشت: نتایج سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان باید محسوس باشد، بیکاری جوانان غیرتمند و با همت، شایسته استان اردبیل نیست.

همچنین سیدحسین صابری، استاندار اردبیل در سخنانی به ارائه گزارشی از نتایحج و مصوبات سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان پرداخت./935/پ202/س
ارسال نظرات