۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۱۶۸
از سوی خبرگزاری رسا؛

کارگاه آموزشی خبرنویسی طلاب در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی خبرنویسی و آشنایی با فقه رسانه ویژه طلاب استان آذربایجان شرقی در تبریز، به همت خبرگزاری رسا و حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
کارگاه آموزشي خبرنگاري در تبريز برگزاري دوره خبرنگاري ويژه طلاب از سوي خبرگزاري رسا
مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کارگاه آموزشی خبرنویسی، ابعاد جنگ نرم و آشنایی با فقه رسانه ویژه طلاب استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.

وی خاطر‌نشان کرد: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور طلاب منتخب مدارس علمیه برادران سراسر استان در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی واقع در بلوار 29 بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: این دوره به همت دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و با همکاری معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی برگزار و با حضور بیش از سی طلبه برادر در تبریز همراه خواهد بود.

وی آشنایی با اصول خبرنویسی، مهارت‌های مصاحبه، ویراستاری و نگارش، مبانی فقه رسانه، آشنایی با جنگ نرم و نقش رسانه در مقابله با ناتوی فرهنگی غرب را از محورهای موضوعی در کارگاه آموزشی طلاب آذربایجان شرقی برشمرد.

مسؤول دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا با بیان این‌که کارگاه آموزشی خبرنویسی در روزهای 7 و 8 مهر ماه سال‌جاری در تبریز برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه این دوره با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در بیت آیت الله مجتهدشبستری برگزار خواهد شد.

شفیعی از کلیه طلاب علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه آموزشی خواست برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ‌5230056 0411 تماس داشته و یا به معاونت آموزش مدرسه علمیه محل تحصیل خود مراجعه کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات