۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۴۲۱
سرپرست حجاج ایرانی:

غفلت از بهره‌گیری معنوی، زمینه‌ساز موفقیت شیطان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی به همایش متمرکز زائران حج تمتع گلستان گفت: غفلت از بهره‌گیری معنوی، زمینه‌ساز موفقیت شیطان است.
 حجت الاسلام قاضي عسگر
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر امروز در پیامی به همایش متمرکز زائران حج تمتع استان که امروز  در گلستان قرائت شد آمده است: شرایط حج سال جاری بسیار حساس و مهم است، موج بیداری اسلامی بسیاری از کشورها را فرا گرفته و دیکتاتورها یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند و اندیشه‌های امام راحل و افکار بیدارگرانه مقام معظم رهبری در حال محقق شدن است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در چنین شرایطی طبیعی است که بیماردلان و آنان که نمی‌خواهند شاهد عزت و سربلندی اسلام و مسلمین باشند تلاش می‌کنند تا با ایجاد نفاق و شکاف، مسلمانان را از یکدیگر جدا کنند.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، زائران را توصیه به رعایت شعار حج در سال جاری کرد و افزود: از طریق وحدت، بیداری و مسؤولیت اسلامی می‌توان مراقب توطئه‌های دشمن بود و حج را به کانون بیداری و و حدت اسلامی تبدیل و از هرگونه رفتار تفرقه‌آمیز جلوگیری کرد.

حجت الاسلام قاضی عسکر در ادامه پیام اخلاق اسلامی را یکی از ویژگی‌های میهمانان خدا عنوان کرد و گفت: در این سفر جمعی با همسفران خود به رفق و مدارا و اخوت اسلامی رفتار کنید و در برخوردها صبور و بردبار باشید تا شیرینی سفر برای همیشه در کام شما باقی بماند.

وی در ادامه پیام خود افزود: شما به عنوان سفیران و پیام آوران انقلابی بزرگ و شهیدانی سرافراز هستید و مسلمان‌های دنیا چشم امید به ایران اسلامی دوخته‌اند و همه رفتار و اعمال ما را در نظر دارند لذا با تمامی وجود در راستا تحقق ارزش‌های دینی و اخلاقی تلاش کنید.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، حج را رکنی از اسلام و یکی از جامع‌ترین عبادات دانست و بیان کرد: خداوند متعال برکات و منافع فراوانی را در حج قرار داده که آمرزش گناه، استجابت دعا و دستیابی به بهشت از نمونه‌های آن است.

حجت الاسلام قاضی‌عسکر در پایان پیام خود افزود: این منافع و برکات را کسانی دریافت خواهند کرد که که با اخلاص در این راه قدم نهاده و بر غفلت‌های گذشته زندگی خط بطلان بکشند و زمینه را برای تقوا فراهم سازند./950/د101/س

ارسال نظرات