۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۵۵۵
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

حقیقت بیداری امت اسلامی در حقیقت وجودی ولایت فقیه نهفته است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت گفت: امروز حقیقت بیداری امت اسلامی را باید در فلسفه وجودی ولایت فقیه جستجو کرد، دشمنان با درک جایگاه رهبری شیعی به دنبال تضعیف جایگاه و نقش ولایت با راهکارهای فرهنگی و رسانه ای هستند.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت، امروز در همایش تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان هریس، اظهار داشت: امروز حقیقت بیداری امت اسلامی را باید در فلسفه وجودی ولایت فقیه جستجو کرد، دشمنان با درک جایگاه رهبری شیعی به دنبال تضعیف جایگاه و نقش ولایت با راهکارهای فرهنگی و رسانه ای هستند.

وی ادامه داد: اکنون دنیای اسلام از خواب غفلت بیدار شده و می‌خواهد دیگر به کفر و استکبار جهانی وابسته نباشد، انقلاب اسلامی ایران امروز تاثیرات خود را در منطقه بروز می ‌دهد و این قیام ‌ها الهام گرفته از انقلاب رهایی ‌بخش اسلامی ایران است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی گفت: آنچه که باعث شده ‌مردم کشورهای دیگر انقلاب اسلامی را به عنوان الگو قبول کنند، ‌اثبات کارآمدی این نظام در مدیریت جامعه و ارائه تصویر روشن و ارزشمندی از پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها است، امروز خاستگاه انقلاب‌های مردم مسلمان منطقه، مساجد و نمازهای جمعه بوده و مبارزه با استعمار و رژیم صهیونیستی وجه مشترک خواسته‌ های مردم است، همان گونه که آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران همین عناوین بوده است.

امام جمعه هریس ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان امید مستضعفان عالم جریان بیداری اسلامی منطقه را رهبری می کند و این افتخار عظیمی برای ملت ایران سرافراز است، در حقیقت ولایت مداری رمز سعادت دنیا و آخرت است، چنان که شهدای دوران دفاع مقدس با تبعیت از رهنمودهای امام راحل و با نثار جان خود سعادت دنیا و آخرت را برای خود خریدند.

وی انقلاب اسلامی ایران را سر منشأ انقلاب های دیگر کشورهای منطقه دانست و افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی و ایران سرافراز را الگوی خیزش های منطقه می دانند این الگو حاصل جان نثاری های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه امروز انتظار از جوانان تنها از طرف ملت ایران نیست، افزود: جوانان ایران اسلامی امروز الگوی بیداری اسلامی هستند و تمام ملت هایی که در خیزش های اسلامی سهیم هستند ایران و جوانان ایران را الگوی جوانان خود معرفی می کنند.

وی با تأکید بر جایگاه ولایت‌فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی نیز در گرو اطاعت از ولایت فقیه است، پیروی از ولی‌فقیه و عدم توجه به عوام فریبی و شیطنت دشمنان سبب دستیابی به پیروزی های بزرگی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران با روحیه حق‌یاوری و دین داری انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، گفت: نهضت اسلامی مسلمانان دیگر ممالک اسلامی نیز نشأت گرفته از بصیرت دینی ملت ایران است./935/
ارسال نظرات