۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۰۲۱
سازمان همکاری اسلامی:

مسجدسوزی آغاز جنگ مهاجران افراطی صهیونیستی علیه مردم فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای به آتش کشیدن مسجد الجلیل از سوی صهیونیست‌های افراطی ساکن در سرزمین‌های فلسطینیان، را محکوم کرد.
مسجد سوزي اسرائيل
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت سازمان همکاری اسلامی، اکمل‌الدین احسان‌اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی گفت: سوزاندن این مسجد و نوشتن شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوارهای آن، اعلام آغاز جنگ توسط مهاجران افراطی صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها است.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر قدس بدون توجه به قوانین بین المللی و احترام به مقدسات دینی، مساجد مسلمانان را مورد تعرض و بی حرمتی قرار داده و اخیرا دو مسجد مسلمانان را به آتش کشیده است.

احسان‌اوغلو از جامعه بین‌الملل و سازمان‌های حقوق بشر در خواست کرده است: نباید اجازه داد بیش از این رژیم صهیونیستی به عبادتگاه های مسلمانان بی حرمتی کند و این اقدامات آتش خشونت و تنش را شعله ور تر می کند.

لازم به ذکر است، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیستی، با کمک نیروهای رژیم اسرائیل با هجوم به مسجد روستای طوبا زنغریه، ضمن نوشتن شعارهای نژادپرستانه به زبان عبری بر روی دیوارهای این مکان عبادی، آن را به آتش کشیدند و بخش زیادی از این مسجد را تخریب کردند.

این اقدام خشم و نفرت مسلمانان را برانگیخته است./982/ب903/گ
ارسال نظرات