۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۰۲۴
تاکید دوباره رئیس شورای انتقالی لیبی؛

مهم‌ترین و نخستین منبع قانون‌گذاری در لیبی، دین اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رئیس شورای انتقالی لیبی در واکنش به نگرانی برخی نسبت به ایجاد حکومت بر طبق موازین اسلام گفت: دین اسلام مبنای کاری در حکومت لیبی است.
مصطفي عبدالجليل
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اسلام تایمز، مصطفی عبدالجلیل، رئیس شورای ملی انتقالی لیبی، گفت: برخی از افراطیون نسبت به شکل‌گیری حکومت مبتنی بر اسلام ابراز نگرانی کرده اند ولی 90 در صد ملت لیبی مسلمان میانه‌رو هستند و خواهان شکل گیری حکومت بر طبق موازین اسلام هستند.

عبدالجلیل افزود: اجازه نمی دهیم افراد تندرو و افراطی در میان اعضای تشکیل‌دهنده شورای ملی انتقالی لیبی که نماینده مردم لیبی هستند، نفوذ پیدا کنند.

وی با تاکید دوباره گفت: بدون شک در کشور آزاد و مستقل لیبی دین مبین اسلام، مهم‌ترین و نخستین منبع قانون‌گذاری خواهد بود و معترضان خارجی هر چه می‌خواهند درباره ما بگویند.

رئیس شورای ملی انتقالی لیبی اظهار داشت: این مسئله یک امر کاملا داخلی است و به هیچ کس اجازه دخالت و یا تحمیل نظامی برای حکومت در لیبی به جز آنکه ملت لیبی به خاطر آن انقلاب کردند، را نخواهیم داد.

وی در بخشی از سخنانش گفت: جنگ در سرت و بنی ولید خوب پیش می رود و انقلابیون در این دو نبرد با یک طرح سازماندهی شده می جنگند./982/ب902/گ
ارسال نظرات