۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۰۷۸
طلاب بحرینی ساکن قم:

آل خلیفه و آل سعود دشمنی خود با پیروان اهل بیت را ثابت کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب بحرینی ساکن قم، جنایت های آل خلیفه و آل سعود را نشان دهنده دشمنی آنان با اهل بیت (ع) توصیف کردند.
ادامه بازداشت شهروندان بحريني
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب علوم دینی بحرینی ساکن قم در پیامی هتک حرمت بانوان و صدور احکام ظالمان علیه علما، سیاستمداران و کادرهای پزشکی از سوی رژیم آل خلیفه را به شدت محکوم کردند.

در این پیام آمده است: ظلمی دیگر در پرونده جنایت های آل خلیفه علیه ملت مظلوم و بی دفاع بحرین که درصدد تحقق خواسته اصلی خود که همانا سرنگونی رژیم حمد است به ثبت رسید.

طلاب علوم دینی با اشاره به نقش عربستان در جنایت علیه ملت بحرین افزودند: پیروان اهل بیت (ع) امروزه کاملا به نقش خبیثانه آل سعود در سرکوب ملت و خاموش ساختن انقلاب ملت ها در منطقه عربی که در پی خلع پادشاهی از خاندان ظلم هستند پی برده اند. نظام بحرین با همکاری آل سعود، به قلب امت یورش برده و دشمنی شدید خود با پیروان آل محمد (ص) را به نمایش گذاشته اند.

روحانیون بحرینی جنایت های آل خلیفه علیه ملت را محکوم کردند و اظهار داشتند: حوزه علمیه، علما و طلاب علوم دینی خشم و نفرت شدید خود را از جنایت های آل سعود در قالب کشتار ملت، هتک حرمت ها، تجاوز به نوامیس و خانواده های علما و احکام ظالمانه علیه علما، خطبا و نویسندگان محترم اعلام می کند.

در بخش پایانی این پیام تاکید شده است: سحر ساحر در آینده ای نزدیک به خود بازمی گردد و عرصه علیه آنان به شدت تنگ می شود و نمادهای کشور به جایگاه خود بازخواهند گشت. همه این امور مقدمه ای است برای ظهور بقیه الله الاعظم (عج) تا زمین از عدل آکنده شده و باطل به کلی از بین برود./980/ب902/گ
ارسال نظرات