۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۲۲۴
جنایتی دیگر از آل خلیفه؛

جوان 16 ساله بحرینی به شهادت رسید

خبرگزاری رسا ـ احمد جابر القطان، جوان 16 ساله بحرینی بر اثر تیراندازی نظامیان آل خلیفه به شهادت رسید.
احمد جابر القطان شهيد 16 ساله بحريني احمد جابر القطان شهيد 16 ساله بحريني
به گزارش خبرگزاری رسا، احمد جابر القطان، جوان 16 ساله بحرینی، روز گذشته بر اثر شلیک گلوله از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه در منطقه ابوصبیع واقع در غرب منامه به شهادت رسید.

این جوان که در راهپیمایی مردم این منطقه در محکومیت سرکوب شیعیان عربستان شرکت کرده بود با تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی مواجه شده و به دلیل اصابت گلوله به سرش به شهادت رسید.

جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به اینکه نظامیان آل خلیفه بیش از نیمی از مناطق کشور را شبانه مورد مجازات گروهی قرار می دهد، شهادت احمد جابر القطان را ادامه سریال قلع و قمع علیه دموکراسی طلبان عنوان کرد.

این جمعیت همچنین تاکید کرد که بسیاری از شهروندان بحرینی به دلیل خشونت شدید نیروهای پلیس دچار مصدومیت می شوند، ولی به دلیل هراس از بازداشت از حضور در بیمارستان ها خودداری می کنند.

آخرین خبرها از بحرین حاکیست که وزارت کشور همانند حوادث پیشین که به شهادت شهروندان منجر شده است اعلام کرد که گزارش های پزشکی نشان می دهد احمد جابر القطان به دلیل مشکلات تنفسی و ایست قلبی فوت کرده است.

این در حالیست که عکس های منتشر شده از این شهید جوان نشان می دهد که فوت وی بر اثر اصابت گلوله رخ داده است.

وزارت کشور بحرین، هفته هاست که شهادت انقلابیون بحرینی را منکر شده و همه این حوادث را مرگ طبیعی قلمداد می کند./980/ب901/گ
ارسال نظرات