۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۲۳۲
امام جمعه کاشمر:

تحولات خاورمیانه اوضاع آمریکا را بحرانی کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان کاشمر، اوضاع کنونی آمریکا را بحرانی توصیف کرد و اظهار داشت: وال استریت که نماد اقتصاد آمریکاست اکنون محل تجمع و اعتراض مردم آمریکا قرار گرفته است.
حجت الاسلام سيد قاسم يعقوبي حجت الاسلام سيد قاسم يعقوبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام جمعه کاشمر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) بر پیروی سیره این بزرگواران تاکید کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری، نظام پوسیده‌ای است اظهار داشت: دنیا گرفتار یک مدیریت باطل، غلط و ضد انسانی است. همه به نظام سرمایه داری اعتراض دارند و امروز تحولات خاورمیانه به اروپا و آمریکا رسیده است.
 
امام جمعه کاشمر تصریح کرد: امروز یک درصد مرد غرب جزو این نظام محسوب می‌شوند و 99 درصد دیگر کارگر و اسیر نظام سرمایه داری هستند.

وی همچنین اوضاع کنونی آمریکا را بحرانی توصیف کرد و افزود: وال استریت که نماد اقتصاد آمریکا است اکنون محل تجمع و اعتراض مردم آمریکا قرار گرفته است.
 
حجت‌الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: هم‌اینک 45 میلیون شهروند آمریکایی با کمک دولت زندگی می‌کنند و اگر دولت آمریکا این کمک مالی را قطع کند آنها نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند با اوضاع فعلی درآمد آمریکا رو به کاهش و هزینه‌های آن رو به افزایش است./931/پ203/ص
ارسال نظرات