۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۲۴۹
آیت الله شبستری:

شبکه های اجتماعی ضداسلامی از سوی دشمنان نظام ساماندهی می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: عده ای با شیادی و فریب جوانان به دنبال رواج عرفان‌های کاذب و ترویج فرهنگ مبتذل غرب در نظام اسلامی هستند.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار جمعی از روحانیان مبلغ و فعالان فرهنگی تبریز با تاکید بر احیای فرائض دینی در جامعه اظهار داشت: علیرغم اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی در ماه های گذشته، هنوز شاهد برخی مظاهر بدحجابی در جامعه هستیم.

امام جمعه تبریز با انتقاد از نگرش مقطعی به طرح های امنیت اجتماعی در استان ها مختلف کشور، خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مساله نیست که بتوان تنها با اجرای طرح هایی نمادین در جامعه جاری کرد، امروز نیازمند فرهنگ سازی در جهت احیای فرائض دینی هستیم.

وی با اشاره به سازماندهی و هدایت شبکه های اجتماعی غرب در داخل کشور گفت: عده ای با شیادی و فریب جوانان به دنبال رواج عرفان‌های کاذب و ترویج فرهنگ مبتذل غرب در نظام اسلامی هستند.

آیت الله شبستری تصریح کرد: برخی از روی جهل و یا عناد با نظام اسلامی، درصدد ترویج مظاهر بدحجابی و بی عفتی در جامعه هستند، نیروی انتظامی و مسؤولان دستگاه قضایی بایستی بدون هیچ تعللی با چنین افرادی مقابله کند.

امام جمعه تبریز خواستار توجه به امر به معروف ونهی از منکر در سطوح مختلف اجتماعی شد و گفت: بزرگانی چون شهید مطهری جان خود را بر سر راه امر به معروف و نهی از منکر گذاشت و تاثیرات فرهنگی زیادی در جامعه اسلامی را به جریان انداخت.

وی امر به معروف و نهی از منکر را ضامن احیای فرائض دینی در جامعه دانست و افزود: فراموشی این فریضه الهی لطمات جبران ناپذیری به پیکره جامعه اسلامی خواهد زد، آرزوی دیرین دشمنان دین، بی توجهی جوانان و نسل آینده ساز به وظایف و تکالیف دینی است./935/پ201/س
ارسال نظرات