۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۲۶۱
با حضور ده ها هزار شهروند؛

پیکر شهید 16 ساله بحرینی تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید احمد جابر القطان با حضور ده ها هزار شهروند تشییع و به خاک سپرده شد.
تشييع شهيد 16 ساله بحريني تشييع شهيد 16 ساله بحريني تشييع شهيد 16 ساله بحريني تشييع شهيد 16 ساله بحريني تشييع شهيد 16 ساله بحريني تشييع شهيد 16 ساله بحريني
به گزارش خبرگزاری رسا، پیکر شهید احمد جابر القطان، جوان 16 ساله بحرینی که روز گذشته بر اثر شلیک گلوله مستقیم از سوی نیروهای آل خلیفه به شهادت رسیده بود، بعدازظهر امروز در قبرستان روستای شاخوره به خاک سپرده شد.

ده ها هزار تن از شهروندان بحرینی در مراسم تشییع این شهید جوان شرکت کرده و خشم و نفرت خود را نسبت به ادامه سیاست های سرکوب گرایانه رژیم آل خلیفه اعلام کردند.

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین که قرار بود راهپیمایی بزرگی را امروز با شعار «قوه قضائیه مستقل» در منطقه بوری برگزار کند با لغو این راهپیمایی از مردم خواست در مراسم تشییع شهید احمد جابر القطان حضور یابند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی جنایت های نظامیان آل خلیفه و آل سعود با محکوم کرده و بر لزوم پذیرش خواسته های ملت بحرین تاکید کردند.

گفتنی است احمد جابر القطان، جوان 16 ساله بحرینی، روز گذشته بر اثر شلیک گلوله از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه در منطقه ابوصبیع واقع در غرب منامه به شهادت رسید.

این جوان که در راهپیمایی مردم این منطقه در محکومیت سرکوب شیعیان عربستان شرکت کرده بود با تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی مواجه شده و به دلیل اصابت گلوله به سرش به شهادت رسید./980/ب902/گ
ارسال نظرات